به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من بر عکس بقیه نمیام بهتون بگم آخه! نه شما خیلی هم جذاب هستید! نه خیر، شما به هیچ وجه جذاب نیستید... می‌دونید چرا؟
    وقتی آدم عزت نفس نداشته باشه، عزیز نمی‌شه بین بقیه.

    استاد خانمی داشتم، به معنای واقعی کلمه خانوم بود... مسلط به درس، خوش‌صحبت، خوش‌رو، مقتدر، سربلند، عزیز، در عین حال مهربون، متواضع، خوش‌رو... حالا که فکرش رو می‌کنم می‌بینم آره... آره آره... انگار قدش هم کوتاه بود... خیلی هم کوتاه بود...

    من وقتی استادم رو یاد می‌کنم، قدش به ذهنم نمی‌یاد، صفات پسندیدش رو به یاد می‌یارم...
    شما از بدنتون گفتید؟ گفتید کوتاهِ... روحتون چی؟ سربلندِ؟ یا اونم...

    شاید باور نکنید، اما همسر استادم نه تنها یه مرد بلند قامت بود که خیلی هیبت مردانه‌ای هم داشت... اما جلوی خانم می‌شد عین یه ...

    در ضمن تا جایی که ما شنیدیم اگر بخوان دختر‌خانم کوتاه‌قامتی رو مسخره کنن سعی می‌کنن چیزی بگن که سنش رو بالا ببره نه پایین

    مگر قد دختر‌خانم‌ها تا چند سالگی بلند می‌شه که حالا یه نفر بخواد رو حساب قد شما بگه شما راهنمایی! یا دبیرستانی! هستید. این که به شما می‌گن بچه‌ هستید که آرزوی هر خانمیه! یعنی سنتون رو میارن پایین بعد شما ناراحت می‌شید!

    فکر می‌کنید دختر‌خانوم‌هایی که قدشون خیلی بلند هست مشکل ندارن؟ به اونها هم می‌گن دختره‌ی دیلاق نخراشیده! فکر نکنید مرغ همسایه غازه!

    دختری می‌شناسم به خاطر اینکه یه کم بلند بود، کلی خواستگار از دست داد.




  2. 4 کاربر از پست مفید myself تشکرکرده اند .

    hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93), nikafarid (شنبه 05 مرداد 92), shapoor (شنبه 05 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 05 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور همسرم را متقاعد کنم که قضاوتش در مورد صحبتهایم اشتباه است
    توسط بی بی ریحان در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 31 اردیبهشت 95, 07:59
  2. خواستگار قد بلند و اعتماد بنفس پایین من ...( ادامه ی قدم کوتاه است.)
    توسط sima.aass در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 21 شهریور 94, 00:03
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. ادامه قدم کوتاه است
    توسط sima.aass در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 12 بهمن 92, 22:07
  5. پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 92, 02:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.