سلام دوستان عزیزم
- - - Updated - - -
گاهی به حرفاتون فکر میکنم و مشکلمو یادم میره
وقعا به خاطر مشکل قدم ناراحتمهمه فکر میکنن یه دختر بچه دبیرستانی هستم
حتی اعتمادبنفس اینو ندارم که برای پیدداکردن کار اقدام کنم چون میدونم میگن بابا این بچه که چیزی بلد نیست
وقتی میبینم بقیه که واسه کار مراجعه میکنن رو چقد تایید میکنن دلم به حال خودم میسوزه
انقد به خاطر این مشکلم خودمو از جامعه درونگه داشتم که مهارتهای ارتباطیم هم پایین اومده
کمکم کنید
اصلا وقتی واسه یه کاری میرم انقد ناراحتم اصلا نمیدونم باید چه جوری برخورد کنم که تواناییهامو نشون بدم
شما بگید چیکارکنم







همه فکر میکنن یه دختر بچه دبیرستانی هستم
حتی اعتمادبنفس اینو ندارم که برای پیدداکردن کار اقدام کنم چون میدونم میگن بابا این بچه که چیزی بلد نیست

علاقه مندی ها (Bookmarks)