به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 33
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام شروین جان
    میخوا م کمکت کنم ولی واقعا نمیدونم داستان چی بوده
    درکت میکنم که حوصله توضیح دادن نداری ولی میتونی اسم تاپیکتو بگی که خودم برم بخونم ببینم چی به چیه

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون لیلا جان
    اولیش عشق بی پول بود تو این انجمن
    دومیش هم تفاوت قابل حل یا نه تو انجمن خواستگاری
    بقیه قصه هم اینجاست.!

  3. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
    آسمان ممنون از بابت تحلیلتون !
    خواهش ميكنم.

    ولی تو این دنیا همه چیز نسبیه (مخصوصا روابط انسانی)! و آدما هر کاری که مکنن علت اصلیش خودشون هستن!
    كاملا درسته.




    1- آره پسرا می تونن (یا حداقل من می تونم... البته باز شاید) بعد اینکه از با احساست نتیجه ای نگرفت، منهای احساسات و با تظاهر و دو رویی با یه هدف دیگه (اینجا حداقلش سرگرمی و یا کینه)یه چیزی رو تا جایی که ممکنه پیش ببرن! (درست یا غلطش بستگی به خود طرف داره) (مسلما تو جواب دوست دارم، بشنوی که بهت شک دارم، حتما یه نفرت و کینه تو دلت جا باز می کنه) ولی خوب من این کار و اینجا نکردم و به اشتباه بودن و تموم شدنش معتقد تر بودم.
    2- من هیچ جای حرفم نگفتم به راحتیی چون هنوز هم از این کارم ناراحتم!! جالب بودنش نظر شخصی تونه!
    شما وجدان داريد واين براي همه مشخصه.

    3- این کارو کردم دلیلش عدم آگاهی قبل از رابطه بود، مسلما این اشتباه رو دوباره تکرار نمی کنم.
    خيلي خوبه اينم يك نتيجه گيري درسته.
    4- وحشت داشتن برداشت من بود اونای دیگه که میان دست خونواده ها و طرفشون رو بگیرن و بیان بخونن و این کارو تکرار نکنن و کار درست بکنن!!!!!حق باشماست.
    5- منت نیست (اینجا کسی نیست که منت بزاریم بهش)؛ افسوس یه اشتباهه که واسه جبرانش باید کلی وقت صرف شه!
    تحليل خودتون خيلي بهتره.
    6- باز نظر شخصیتونه و همه چی نسبی؛ مسلما کسی پیدا می شه که شرایط اولیه من برایش قانع کننده باشه شاید برا یکی دیگه اصلا اینطوری نباشه!! و سعی می کنم این شرایط اولیه ام بیشتر جور باشه!خب شما عاقل وفهميده ايد ومن از حرفاتون متوجه شدم. (یاد گرفتم که ازدواج خودش هدفه نه اون کسی که ازش بیشتر خوشت می یاد!)اينم عقيده شخصي شماست.
    7- باز ممنون بابت نظرتون، در این مورد هم تو این مدت یاد گرفتم که زندگی رو باید به هدف ها گره زد نه به آدما و وسایل یا چیزایی که نمی مونن برات! (حرف انیشتین)سخن زيباو پر محتوايي بود وهميشه به دردم ميخوره.ممنون

    و باز این حرفا فقط ماله منه! نسخه ای نیست که واسه هر دردی دوا باشه!
    حرف حق هميشه به درد همه ميخوره.مگر اينكه خودمون شك داشته باشيم كه حقه.

    هدف من بهتر شدن حالتون ورفع ابهاماته.
    من قصد زير سوال بردن شما رو ندارم.

  4. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از کمک تون
    این خیلی خوبه که اینجا هر کسی می تونه نظر و ایده اش رو بیان کنه! و من از این موضوع واقعا خوشحالم!
    ولی حرفاتون بیشتر پرچم سفید داره! و با پست قبلی کلی فرق ! ... شایدم من اشتباه برداشت می کنم!
    ابهامات من هم بیشتر رو چرایی رفتارش بود....!
    راستی در مورد مشاور هم که گفته بودین ایشون راضی نشدن با هم برین پیشش به خاطر همین دیگه زیاد پیگیر نشدم!

  5. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
    ممنون از کمک تون
    خواهش ميكنم
    این خیلی خوبه که اینجا هر کسی می تونه نظر و ایده اش رو بیان کنه! و من از این موضوع واقعا خوشحالم!
    بله
    ولی حرفاتون بیشتر پرچم سفید داره! و با پست قبلی کلی فرق ! ... شایدم من اشتباه برداشت می کنم!
    نه شما اشتباه برداشت نكرديد.من تو پست قبلي از حرفاتون (مخصوصا اينكه ميتونستم راحت تا چند وقت باهاش باشم ونخوام ازدواج كنم...)خيلي ناراحت شدم.با اينكه ميدونم ازدواج با دوستي پايان خوبي نداره اما جدا نميتونستم باور كنم كسي بتونه به راحتي اينكارو بكنه.حتي كمي هم احساسش درگير نشه.
    البته با جوابهايي كه داديد بيشتر متوجه نيت وقصد شما شدم وبه قول شما حرفام پرچم سفيد داره.
    قبلش هم قصد جنگ نداشتم.فقط به خاطر ابهام به وجود اومده پرسيدم.

    ابهامات من هم بیشتر رو چرایی رفتارش بود....!
    به نظر من زياد به چراييش فكر نكنين چون فايده اي نداره.شما هم كه ديگه دور اينطور رابطه هارو خط كشيديد.پس علتش خيلي براتون كاربرد نداره.
    راستی در مورد مشاور هم که گفته بودین ایشون راضی نشدن با هم برین پیشش به خاطر همین دیگه زیاد پیگیر نشدم!
    اگر اينطور بوده پس با اطمينان از گذشته بگذريد وفراموشش كنيد.

  6. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    shervin (شنبه 05 مرداد 92)

  7. #26
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای شروین من موارد مثل شما را زیاد دیده ام. هم دختر و هم پسر. همه این ماجرا ها مثل هم است :
    دختر و پسر با هم دوست می شوند و چندین ماه با هم هستند. بعد می روند به خانواده ها می گویند. خواستگاری انجام می شود و یکی از خانواده ها یا هر دو خانواده مخالفت می کنند. خوب می دانی درمان این درد یا بهتر بگویم پیشگیری چیست ؟ قبل از اینکه با دختری رابطه برقرار کنی با خانواده ات برو و خانواده اش را ببین. همین حرف هایی که آخر زدید اول بزنید و اگر اوکی شد برو و دختر خانم را بررسی کن و بشناس. بعد اگر به توافق رسیدید مبارکه. منتها نمی دانم چرا به هر پسری در این سایت این را گفتم هزاران علامت سوال و تعجب به سمتم نشانه رفت !!!!!!! چه کار می شود کرد جوانی است و هزار سودا . خوش باشی.

  8. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    roze sepid (چهارشنبه 09 مرداد 92)

  9. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نوپو منم به همین نتیجه رسیدم! و باهات موافقم و به وقتش میسپارم دست خونوادم!
    فعلا احساسات تعطیله! (یا نمی دونم شاید خیلی سرد شدم چون قبلا آدم احساسی بودم!)
    دارم با زندگی مجردیم حال می کنم! ;)

    - - - Updated - - -

    به به تیترمونم که عوض شد!!

  10. کاربر روبرو از پست مفید shervin تشکرکرده است .

    roze sepid (چهارشنبه 09 مرداد 92)

  11. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 شهریور 92 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1392-5-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    171
    سطح
    3
    Points: 171, Level: 3
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جدایی بدترین درده. خدا صبرت بده.منکه داغون شدم رفت. بابا پسری .این یه امتیازه.بزن برو هرجا دلت خواست مسافرت .پیش دوستات..پارک.؟ میدونم گفتنش راحته اما خدا دردو بده درمون هم میده.خدا قوت آقا شروین

  12. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون ماه تاب، چون تموم کردن رابطه با عقلم جور در میومد نسبتا راحت تر می تونم با دردش کنار بیام!

  13. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    1- تو خونه نمون تا جای ممکن
    2- اگه خونه هستی تو جمع باش نه که بری تنها تو اتاقت
    3- اگه واست امکان داره چند روز برو خونه یکی ، مثلا خونه مادربزرگت یا هر جا که راحتی تا محیط زندگیت تغییر کنه
    4- نماز
    5- شروع نکردن رابطه ای جدید
    6- کنترل افکار ، یه روشهایی خودم کشف کردم که جواب گرفتم :

    اگه یه جا تنهایی و فکرت داشت میرفت ... سری از جات پاشو و تغییر وضعیت بده ، مثلا الکی برو یه لیوان آب بخور یا تلویزیون روشن کن شروع کن به آواز خوندن یا هر کار دیگه . (این روش کنترل افکار )

    اما یه کار میگم که تمرینه واسه قدرت مند شدن افکارت !

    من جواب گرفتم اما اگه دیدی نمیتونی ادامه نده من واسه خودم اسمشو گذاشتم آهنگ درمانی !

    با هندس فری آهنگ های غمگین یا احساسی گوش کن بزار قشنگ روت فشار بیاد حتی اشک تو چشمات جمع بشه یا گریه کنی بعد تو همون حالت سعی کن بری تو فازه بیخیالی و بی اهمیتی ! حالا دیگه با هر روشی که خودت میدونی . بعد به یه جایی میرسی که دیگه عاشقانه ترین و احساسی ترین و غمگین ترین آهنگ ها روت بی تاثیره ! یعنی آهنگ گوش میدی ولی هیچ واکنشی نداری و فقط یه صدا میشنوی ! باور کن اینقدر ذهنتو قوی میکنه که بعدش خودت تعجب میکنی چقدر راحت میتونی افکارت رو تحت کنترل داشته باشی .
    به نظرم یه جور بدن سازی واسه ذهنه

    اما اما ...
    بعد از این مرحله به جای خوبش میرسیم ، چون من واسه خودم هدفم این نبود که احساس رو از بین ببرم ، هدفم از این روش تحویله یه آدمه بی احساس ، بی عاطفه و خشک و عصبی نیست پس بعد از این که تونستی یه آهنگ که باهاش خاطره داری رو گوش بدی و خیلی راحت ازش رد بشی آماده ی مرحله ی بعد هستی !

    دیگه میری تو فازه آهنگ های شاد و عاشقانه از نوع مثبت و امید بخش و دوست داشتن و تریپ عاشق و معشوق و رسیدن به عشق و از ای حرفا .... !
    حالا باید بتونی با شنیدن این آهنگ ها خودت رو خیلی راحت باهاش همراه کنی و ذهنتو آماده کنی که میخوای عاشق بشی و بهترین و مهربون ترین همسر در انتظاره توست تا همه احساستو تقدیمش کنی ، فقط لازمه واسه خودت یه دختر خیالی بسازی یا اگر خانوم بودی یه پسر خیالی ! و همراه آهنگ واسه خودت تصویر سازی کنی و لذت ببری از این همه عشق
    گاهی حتی میتونی تو هم همراه آهنگ بخونی و دیگه قشنگ بری تو حس .

    یعنی بعد از یه مدت آنچنان زندگیت عادی میشه که حتی اگه طرفو از نزدیک هم ببینی خیلی راحت برخورد میکنی که خودت شگفت زده خواهی شد که چطور ممکنه


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.