هر کس با کاری مخالف هست بهتره که خودش به این کار دست نزنه و فکر خودش رو به دیگران تهمیل نکنه , من با ایجور ازدواجها نه مخالفم نهموافق , چون این آشنایی میتونه به هزار شکل وفرم به وجود بیاد , و در کل هدف از اینترنت رفتن اگر پیدا کردن همسر باشه واقعا کار احمقانه ای هست اما اگر به صورت اتفاقی باشه شاید بشه روش حساب کرد البته شاید .....








علاقه مندی ها (Bookmarks)