به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 125 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545556575 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 1246
  1. #241
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    برای مدیران پیام دادم که عدد یک رو از جلوی اون وزن بردارند که تالار و اعضاش کلن به انحراف نروند!

    اما فعلا اصلاح نشده. بدینوسیله اصلاح میکنیم وزن ما به کیلوگرم دقیقا: ۵۸.۵ کیلوست عزیزان من! نترسید!

    این را از این نظر گفتم که دیدم رعب و وحشت تالار رو بر داشته. و هی داره از اعضا آنلاین کم میشه و به اعضا مخفی و پنهان اضافه میشه!

    آره ترانه جان یه آش درست کن که روش یه وجب روغن نباشه بده بخوریم قلوبمون تلطیف بشه.

    حالا کاچی هم به از هیچی کاچی هم دادی دادی. اصلا هر چه از ترانه رسد نکوست.

    ببینیم دلجو و ترانه چی میخوان ما رو مهمون کنن. (الکی الکی یه آش افتادیم )

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  2. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    omid65 (پنجشنبه 27 تیر 92), reihane_b (پنجشنبه 27 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 26 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), کامران (جمعه 28 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 27 تیر 92)

  3. #242
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام بچه ها خوبین؟

    ریحانه جان خوش اومدی، مرسی شکر


    عزیزم این برات تجربه شه اینجا فقط سوال مطرح میشه نه جواب در کاره نه جایزه...سوال یعنی تو خماری جوابش بمون....

    همش من میخام برم یعنی کمرنگ شم تو باید پررنگ شی دترجان....2 مرداد کی هس همون موقع دستم از عالم پررنگی کوتاه میشه...


    آره خب معلومه ما پیروز شدیم مدت مدیدی میگذره ازون زمان... جناب صابر رفتن دنبال موضوع کل ، رفتن که رفتن فکر کنم به هر موضوعی میرسن احتمال شکست میدن برا همین نمیان.... هم تیمیشون هم تنها بودن و پا در عرصه ی میدان نذاشتن ...

    و اما اون جوکه (چون دقیق نمیدونم چی بوده و جوک مازنی بوده نذاشتم تو تایپیک طنز)

    به غضنفر میگن روزه میگیری ؟ میگه نه ضعف میکنم نمیتونم
    میگن نماز چی میخونی؟ میگه نه حالشو ندارم کمرم درد میگیره
    میگن افطار و سحر چی میخوری؟ میگه افطار و سحرو میخورم دیگه انقد کافر نیستم ...





    اما جدا از طنز خیلی خوبه اگه نتونیم روزه بگیریم سفره ی افطار پهن کنیم چون بار معنوی خوبی داره و این ماه ناخواسته فراموش نمیشه...





    بچه ها واقعا شما فکر کردین بی دل بانو 158 کیلو هس؟؟؟؟!!!!!!!!!!! اونم بی دل جونی که تو خط رژیمه و برای یه قطره روغن مارو از آشپزخونه پرت میکنه بیرون...


    خداااااااا نگهدااااااااااااار

    - - - Updated - - -

    گت پیر

  4. 9 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    reihane_b (پنجشنبه 27 تیر 92), rozaneh (پنجشنبه 27 تیر 92), taraneh89 (پنجشنبه 27 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), کامران (جمعه 28 تیر 92), ویدا@ (پنجشنبه 27 تیر 92), بی دل (شنبه 29 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 27 تیر 92), صاعد (پنجشنبه 27 تیر 92)

  5. #243
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها

    ببینیم دلجو و ترانه چی میخوان ما رو مهمون کنن. (الکی الکی یه آش افتادیم )
    بی دل جان چرا منو الکی قاطی می کنی. من کی گفتم من می خوام کسی رو مهمون کنم. گفتم اونها که ظرفیتشون بالا بوده و ظرفشون اندازه قابلمه آش بزرگ بوده ( از جمله ترانه و خودت) که از رو نرفتین و هنوز توی تالارید باید ما رو آش مهمون کنید.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  6. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    reihane_b (شنبه 29 تیر 92), taraneh89 (پنجشنبه 27 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  7. #244
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    این دفعه اومدم خودم اعتراف کنم.به دو چیز!

    یکی غلط های املاییم که هیچکی ظاهراً متوجه نشده! اون هم دو جا!
    خب خودم خطای خودم رو میگم!

    مضطرب نه مظطرب!

    حاضر نه حاظر! (البته این اشکال تایپی بود باور کنید)


    و اما اعتراف دومم!

    همون اعتماد به نفسی که بعضیا میگن خوبه بعضیا میگن خوب نیست! برام کار در آورد!

    آخه یکی نبود بگه ریحانه کی تو رو میشناسه که با اعتماد به نفس اومدی تو تصویر ذهنی!!!!!!
    ولی دوستان اشکال نداره.الان معرفی میکنم
    اینجانب "ریحانه" هستم!

    الان میتونید حداقل برید تصویر ذهنی بگید اسمش ریحانه هست خوووووووووب...

    راستی چه زمان ضایعی هم اوم
    دم ! بعد بی دل جان،که سرشناس تالاره!


    شوخی کردم.اینا همش خاطره میشه!

    مراقب باغ باشید دوستان پررنگ
    ویرایش توسط reihane_b : شنبه 29 تیر 92 در ساعت 14:54

  8. 9 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    omid65 (شنبه 29 تیر 92), rozaneh (دوشنبه 31 تیر 92), taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), نازنین آریایی (شنبه 29 تیر 92), بی دل (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92), صاعد (شنبه 29 تیر 92)

  9. #245
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    نمیدونم دلجو جان من این چیز میزا حالیم نیست! با ترانه داشتید راجع به آش دادن به اعضا حرف میزدید من هم به آنتنم خورد.

    الانم دیگه اینقدر خشانت به خرج دادن نداره عزیزم! کلش میخوای یه قابلمه آش مهمونمون کنی، حالا خوبه نگفتیم آش برا استارتر، چلو ماهیچه و یکی دو جور خورش و کباب برای مین کورس، و دسر و اینا هم دیگه باران بهاری و ترانه و اینا استادن چه میدونم: تیرامیسو و کیک ژله ای و میوه ای و کاپوچینو و...

    ما به همین آش هم قانعیم. کلا یک همچین آدمهای کم توقعی هستیم ما.

    ریحانه جان!
    اینروزها هم اعضا گیر و گرفتار ماه رمضونند هم اینکه اگر شما رو درست نشناختیم، کم کاری از ما بوده که حضورمون در تالار محدود میشه به خوندن یکی دو تا پست از تاپیکهای مشکل دار.

    یک زمانی ما شب و روز لحاف تشکمون توی تالار پهن بود. یادم هست بی بی میگفت شما خودتون غذا نمیخورید که هیچ! آیا همسرانتون هم چیزی نمی خوردند که پا شید برید براشون یک چیزی بپزید؟

    یعنی اینقدر ما برای تالار وقت میگذاشتیم. اگر هم شناختی هست مربوط به اون دوران ماقبل تاریخ میشه که ما کلا تعطیل بودیم.

    وگرنه الان اونقدر گرفتاریها زیاد شده که یک کلاس باید برامون بگذارند که کمی خودمون رو یاد خودمون بیارند!

    ضمن اینکه بقول خودت حالا سوای اینکه اینها همش خاطره میشه، نظرات ملت هم زیاد کلا در مورد آدم عوض میشه. و خیلی نمیشه روی این تصویرها سرمایه گذاری کرد. بالاخره اینجا یه دنیای مجازیه و روی چیزهایی که اینجا می نویسیم مردم نظر میدن.

    یادم هست روزهای اولیکه اومده بودم اینجا، اعضا میرفتند به من رتبه میدادند و مینوشتند که من خیلی اهل شعر و ادبیاتم! خیلی عمیق ام و...

    الان اگه نگاه کنی به من توصیه کرده بودند که با ادبیات رسمی تر و... حرف بزنم.

    اینجوریه دیگه. خودشو زیاد نقران نکن حالا.

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  10. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (شنبه 05 مرداد 92), reihane_b (یکشنبه 30 تیر 92), taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), بی نهایت (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  11. #246
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    وای بی دل جون این پست های اخیر بخصوص کادر مدیریت هر آدم دیگه ای بود را اسپند رو آتیش می کرد اما خوب به خاطر شخصیت منحصر به فردت
    در همین چند تا جمله پراکنده نمود پیدا کرده.

    اما ما نمردیم و دیدیم بی دل هم با این که خیلی با دل هست اما یه جا هایی هم کم دل می شه. دل تو دل شدا.

    جدای از شوخی خیلی ها روت زونن دختر ندیدی چطور تا اسمت را گذاشتند تو تاپیک ذهنیت از قدیمی و جدید تا غریب و آشنا اومدند تصویر ذهنی گفتند؟

    البته تصویر ذهنی که نه بیشتر نقد می کردند.
    من جا داره از صعه صدرتون تشکر کنم بماند یه جایی کوچولو از دستت در رفت اما در کل خیلی خوب بود

  12. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 30 تیر 92), بی دل (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92)

  13. #247
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    بی نهایت جان من هم جا داره از لطف و تعریف اغراق آمیزت تشکر کنم

    من کلا از دستم زیاد در میره.

    سارا میگفت من یک آدم معمولی ام. من میگم من از یک آدم معموای هم معمولی ترم. با همه خریت هایی که یک آدم معمولی تر از معمولی میتونه بکنه. یه جاهایی توپ هم تکونم نمیده. یه جاهایی با یک تلنگر بهم میریزم.

    یه جاهایی از در و دروازه هم رد نمیشم یه جاهایی از سوراخ سوزن هم رد میشم.

    ++++++++


    امروز انگار خاک مرگ پاشیدن تو تالار.

    چقدر خلوته!

    سرم گیج رفت از سکوت!

    از صبح هی دارم میدوم. کار کار کار. خسته شدم. یاد حرف ترانه افتادم که خودم همون موقع به حرفش هم گیر دادم. یادته ترانه میگفتی خدا رو شکر که قوت کار کردن داریم. منم با این جمله ات کمی شوخی کردم؟

    الان واقعا میخوام هر کدومهاتون دستتون به سمت آسمون رفت مراتب ارادت منو به خدا برسونید و ازش بخواهید که به منم قوت کار کردن بده. چون حقیقتا کم آوردم. آی کمرم! خورد شدم رفت!

    آی ننه چرا زاییدی مونه؟


    پ.ن. یکی از همین روزهاست که خودمو از طبقه هفتم همدردی بندازم پایین!

    از بس که این سیستم جدید منو اذیت میکنه. هر وقت میخوام پست ارسال کنم باید از نو لاگین کنم. بلدم که باید اون ذخیره رو تیک میزدم اینا. ولی باهاش حال نمیکنم آخه!

    من سیستم قبلی همدردی رو میخوام

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  14. 6 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), پرنده غريب (یکشنبه 30 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 30 تیر 92), بی نهایت (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  15. #248
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    اعضای خوب تالارهمدردی فردا افطاری همه اعضای خوب تالارهمدردی مهمان خانم بی دل هستند
    من مشتاق هستم خانم بی دل محترم فردا افطاری چه غذایی درست می کند
    صد درصد اطمینان می دهم دست پخت خانم بی دل عا لی است

  16. 4 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 03 مرداد 92), بی نهایت (پنجشنبه 03 مرداد 92), بی دل (شنبه 05 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  17. #249
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    در بیانات مدیر عظمی حضرت اباالفضل خان جل جلاله در باب مزاح آمده بود که در کلام با ذکور امساک بورزیم و در راستای بیانات گهربار معظم له،‌ از پذیرایی هرگونه آقایان دو لپ خور معذوریم سخت!

    ایضا معظم له میفرمایند که در همکلامی با جامعه ذکور ادبیاتی رسمی بلغور نماییم ما نیز از این امر غفلت نورزیده و برای خشنودی و رضای معظم له تمکین نمودیم در حد خودکشی! باشد که در نتیجه این عمل صالح رستگار شویم

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  18. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  19. #250
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    در بیانات مدیر عظمی حضرت اباالفضل خان جل جلاله در باب مزاح آمده بود که در کلام با ذکور امساک بورزیم و در راستای بیانات گهربار معظم له،‌ از پذیرایی هرگونه آقایان دو لپ خور معذوریم سخت!

    ایضا معظم له میفرمایند که در همکلامی با جامعه ذکور ادبیاتی رسمی بلغور نماییم ما نیز از این امر غفلت نورزیده و برای خشنودی و رضای معظم له تمکین نمودیم در حد خودکشی! باشد که در نتیجه این عمل صالح رستگار شویم
    در واقع در این سایت تشخیص مرد و زن بودن کاربران کاری بس ریسک پذیر است پس بی دل جان شرط احتیاط بر این است که با همه کاربران در همین حد رسمی بحرفی و مزاج کنی تا بلککم رستگار شوی.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  20. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92)


 
صفحه 25 از 125 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545556575 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.