به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    دوست عزیز اول که پستتون خوندم متوجه نشدم دقیقاً چه کمکی می خواید واسه همین چیزی ننوشتم. تا حدودی از ماجرای شما خبر داشتم می خوام شمارو متوجه یه موضوعی بکنم اگه حرفام تلخه پیشاپیش عذر می خوام ولی به نظر من شما دارید بیخودی به اون پسر خرده می گیرید که تظاهر می کنه. ببینید کسی که بخواد تظاهر بکنه عکساشو که تا حدودی معرف شخصیتش هست رو برای عموم باز نمی ذاره،یه کار می کنه فقط دوستاش ببینن وقتی اینکارو نمی کنه واسه اینه داره هرچی که هستو رو می کنه.
    اینکه شما می فرمایید متینه شاید فقط خواسته اداب و معاشرت رعایت کنه.حالا عکسا هرچی که بوده دلیل نمی شه تو دانشگاه متانت بخرج نده و سبک بازی دراره.ممکنه واسه کسایی که باهاشون صمیمیه خود حقیقیشو نشون بده.

    ببین دوست خوبم بنظرم بیش از حد دارید بهش فکر می کنید داره براتون خاص میشه،نگاهاش،لبخنداش و.... تا جایی که شما رفتی عکسای فیس بوکشم چک کردی.

    می بخشید ناراحتتون کردم ولی منم ناراحتم که یه خانمی مثل شما سر یه نگاه کردن اذیت می شه.

    - - - Updated - - -

    دوست عزیز اول که پستتون خوندم متوجه نشدم دقیقاً چه کمکی می خواید واسه همین چیزی ننوشتم. تا حدودی از ماجرای شما خبر داشتم می خوام شمارو متوجه یه موضوعی بکنم اگه حرفام تلخه پیشاپیش عذر می خوام ولی به نظر من شما دارید بیخودی به اون پسر خرده می گیرید که تظاهر می کنه. ببینید کسی که بخواد تظاهر بکنه عکساشو که تا حدودی معرف شخصیتش هست رو برای عموم باز نمی ذاره،یه کار می کنه فقط دوستاش ببینن وقتی اینکارو نمی کنه واسه اینه داره هرچی که هستو رو می کنه.
    اینکه شما می فرمایید متینه شاید فقط خواسته اداب و معاشرت رعایت کنه.حالا عکسا هرچی که بوده دلیل نمی شه تو دانشگاه متانت بخرج نده و سبک بازی دراره.ممکنه واسه کسایی که باهاشون صمیمیه خود حقیقیشو نشون بده.

    ببین دوست خوبم بنظرم بیش از حد دارید بهش فکر می کنید داره براتون خاص میشه،نگاهاش،لبخنداش و.... تا جایی که شما رفتی عکسای فیس بوکشم چک کردی.

    می بخشید ناراحتتون کردم ولی منم ناراحتم که یه خانمی مثل شما سر یه نگاه کردن اذیت می شه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید shapoor تشکرکرده است .

    meinoush (دوشنبه 31 تیر 92)

  3. #12
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 03:06]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    166
    سطح
    3
    Points: 166, Level: 3
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 22 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بذار من از دید یک پسر برات توضیح بدم:

    نگاه های پسر ها به دختر تو دانشگاه 2 دسته بیشتر نیست.

    1-دسته اول:نگاه به این شکله که پسر به دختر خیلی سرسنگین نگاه میکنه وجلو هم نمیاد پیشنهاد بده،معمولا نگاهشم میدوزده از طرفش.اصلا تابلو نگاه نمیکنه.اگر این نگاه ها برای مدت کوتاه باشه،مثلا 1 یا 2 ماه:این اقا پسر فقط از ظاهر و تیپ و.. اون خانم خوشش اومده و داستان تموم شده.اما اگر نگاه ها با همین کیفیت که گفتم،طولانی مدت ادامه پیدا کنه:احتمالا زیاد اقای مورد نظر عاشق خانم شده و به هر دلیلی(مناسب نبودن موقعیت ازدواج،ترس از نه شنیدن،غرور دختر مورد نظر ،...)جلو نمیاد و داره تو آتیش عشقش میشوزه


    2-نگاه دسته دوم نگاه هایی حاکی از شیطنته،ویژگی های این نگاه های شامل لبخند های پیگیر،دید زدن تابلو،به شکلی که طرف حتما موجه نگاهش بشه،نگاه به غیر از صورت طرف(مثلا اعضا بدن) و یک مورد خیلی تابلو دیگه اش اینه که پسر سعی میکنه خیلی تو دید دختر باشه،تیپ های انچنانی تر میزنه و در کل شاداب تر میشه روز به روز.
    این نگاه فوقالعاده برا خانم های خطرناکه.نگاه بیشتر حس کنجکاوی پسره.ممکنه امیخته با شهوت هم باشه.معمولا چون خانم های هم این نگاه ها رو پاسخ میدن،پسر از دیده شدن لذت میبره و احساس تک بودن میکنه.ناخودآگاه دوست داره ادامه بده چون دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن برای هر انسانی چه دختر و چه پسر لذت بخشه.


    توصیه من به شما:بی خیال خواهر من....این اقا کاملا مشخصه تو دسته 2 امه.شما هم داری با توجه بیشترت اون رو پیگیرتر میکنی.همون که برگشتی عقب و بهش نگاه کردی،اون پسر رو کلی هوایی کرده.به شکلم ادامه بدی،عمرا بیاد جلو بهت پیشنهاد بده.اگر در آینده هم فهمیدی که نگاهی از جنس دسته اول بهت شد،اصلا پیگیر نباش.فقط چند باری چراغ سبز نشون بده به طرف،که طرف نترسه از نه شنیدن و بیاد جلو.


    مراقب خودت باش

  4. 6 کاربر از پست مفید angry_boy تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (یکشنبه 30 تیر 92), meinoush (دوشنبه 31 تیر 92), nikafarid (یکشنبه 30 تیر 92), sanjab (یکشنبه 30 تیر 92), sara 65 (یکشنبه 30 تیر 92), shapoor (یکشنبه 30 تیر 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ممنون ازحرفاتون...من به نیت دیدن عکسای فیس بوکش نرفتم......خواستم لیست دوستاشو ببینم ........دیدم اوووه اوووه قباحت داشت واقعا.....خیلیا هستن خود دانشگاهو واقعیشون تو کلاس یکیه ولی این نه.............میگم تظاهر میکنه چون وقت دادن جزوه نیومد نداد و اونطور منو با نگاهو لبخند همراهی میکنه...اینا تناقض نیس........؟؟

    - - - Updated - - -

    سلام ممنون ازحرفاتون...من به نیت دیدن عکسای فیس بوکش نرفتم......خواستم لیست دوستاشو ببینم ........دیدم اوووه اوووه قباحت داشت واقعا.....خیلیا هستن خود دانشگاهو واقعیشون تو کلاس یکیه ولی این نه.............میگم تظاهر میکنه چون وقت دادن جزوه نیومد نداد و اونطور منو با نگاهو لبخند همراهی میکنه...اینا تناقض نیس........؟؟

    - - - Updated - - -

    من باورکنید اهل این چراغو اینا نیسم....این که برگشتم نگاه کردم اصن باورم نبود اونم برگشته وگرنه اینکارو نمیکردم...اینکه گفتین عمرا بیاد جلو چرا گفتین؟؟من کاری نکردم!!!!!!!!!!!

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array
    عزیزم من توی دانشگاه هزاران بار درگیر چرایی این نگاه ها میشدم.بیخیالش خانمی.اینا اکثرش ساخته پرداخته ی ذهنته.چون خودمم تجربه شو داشتم میگم ها!!من 4 سال تموم نگاهای یکی از همکلاسی هامو میدیدم.تازه برای خودم تعبیرشم میکردم.اما بعد حتی از فارغ التحصیلی هیچیییییییییییی نشد.الان بعد از 6 سال با اون آقا تقریبا رابطه ی همکاری دارم و تازه میفهمم که چقد تفکرم سطحی بوده و بچه گانه.چقد پر و بال دادم بهش
    دانشگاه پره از این نگاه ها و تبعاتش

    - - - Updated - - -

    عزیزم من توی دانشگاه هزاران بار درگیر چرایی این نگاه ها میشدم.بیخیالش خانمی.اینا اکثرش ساخته پرداخته ی ذهنته.چون خودمم تجربه شو داشتم میگم ها!!من 4 سال تموم نگاهای یکی از همکلاسی هامو میدیدم.تازه برای خودم تعبیرشم میکردم.اما بعد حتی از فارغ التحصیلی هیچیییییییییییی نشد.الان بعد از 6 سال با اون آقا تقریبا رابطه ی همکاری دارم و تازه میفهمم که چقد تفکرم سطحی بوده و بچه گانه.چقد پر و بال دادم بهش
    دانشگاه پره از این نگاه ها و تبعاتش

  7. #15
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 03:06]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    166
    سطح
    3
    Points: 166, Level: 3
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 22 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینکه بهش نگاه میکنید،خودش نوعی چراغ سبز از دید ما اقایون به حساب میاد!!

    اینکه گفتم بهتون پیشنهاد نمیده،دلیلش اینه که اگر یک پسر دختری برای ازدواح بخواد،شک نکن دنبال دختری نمیره که به نگه های دسته 2 پاسخ بدن.
    اگر دختری به نگاه های کنجکاونه پاسخ نداد،احتمالش زیاده که پسر جذب دختره بشه و رسمی تر اقدام کنه....

  8. 3 کاربر از پست مفید angry_boy تشکرکرده اند .

    meinoush (دوشنبه 31 تیر 92), nikafarid (دوشنبه 31 تیر 92), sanjab (دوشنبه 31 تیر 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممونم انگری بوی...نمیتونم بگم حرفاتونو قبول ندارم....چرا که درست به نطر میرسه....اخه اولا که حالتاش اینطور نبود میشد گروه اول که نگاهاشو میدزدید..الانم نمیگم خیلی خیلی زوم میشه خب......گاهی....ولی لبخندی که اخیرا داره ینی من خودم باعث شدم فکر بدی در بارم بکنه که حالا نگاشو با لبخند چاشنی کرده؟؟!!این حرفتون نگرانم کرده..نمیخوام فکر بدی داشته باشه....خب ی اقایی اگه حسی نداشته باشه تو خلوت لبخند میزنه؟؟!!!عجیبه...نیس؟؟ینی من اینقدر متوهم شدم ؟؟باورم نمیشه

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ینی اقایون تو تنظیم رفتار و احساسو نگاهاشون به خودشون متکی نیستن؟؟ !!!!!مگه دس غیرخودشونه؟؟؟اینکه گفتید اگه ادامه دارشه بهتون پیشنهاد نمیده و گفتید پسرا به دخترایی پیشنهاد ازدواج میدن که نگاهاشونو پاسخ نده>..اونوقت ی پسر از رو چ حسابی دل قرص تر ادامه بده و پا پیش بذاره؟؟؟؟با بی محلی؟؟؟من نمیگم چراغ سبز البته...

    - - - Updated - - -

    ینی اقایون تو تنظیم رفتار و احساسو نگاهاشون به خودشون متکی نیستن؟؟ !!!!!مگه دس غیرخودشونه؟؟؟اینکه گفتید اگه ادامه دارشه بهتون پیشنهاد نمیده و گفتید پسرا به دخترایی پیشنهاد ازدواج میدن که نگاهاشونو پاسخ نده>..اونوقت ی پسر از رو چ حسابی دل قرص تر ادامه بده و پا پیش بذاره؟؟؟؟با بی محلی؟؟؟من نمیگم چراغ سبز البته...

  11. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    داداشم angry_boy تاحدی موضوع رو براتون باز کرد. منم به نوبه‌ی خودم از دید یه مرد براتون می‌گم...

    اگر پسری بهتون علاقه داشته باشه، به عنوان ازدواج البته، نمی‌تونه جلوتون خیلی حساب شده رفتار کنه و اصلا این نیست که فکر کنید میاد و نگاه طولانی بهتون می‌کنه و ... می‌تونید از تغییر رفتارش این رو بفهمید و اینکه انگری بوی حرف خوبی زد...

    توی وضعیت دانشجویی و مشخص نبودن موقعیت کاری، سربازی و ... وقتی پسری به خانمی علاقه‌مند می‌شه پا پیش نمی‌ذاره، خودتون رو جای اون بذارید... اون داره یه خانم تحصیل کرده می‌بینه، با کمالات، خوش قیافه، و تازه خیلی چیزهای دیگه رو هم از ذهن خودش اضافه می‌کنه مثلا می‌گه این خانم لابد پولدار هم هست و خونوادش فلانن و این طور و اون طور و لابد کلی فامیل پول‌دار خوش تیپ داره که عمرا به امثال من فکر نمی‌کنه و ....
    تنها کاری که خانمی مثل شما می‌تونه انجام بده اینه که به شکل خیلی لایتی(light) به طرف اطمینان بده که می‌تونه بهش فکر کنه و به عبارتی به طرف بفهمونه که:

    من می‌تونم به عنوان همسرم بهت فکر کنم، بنابراین اگر مایلی بیا خواستگاریم تا بیشتر همدیگرو بشناسیم و اگر همه چیز خوب بود ازدواج کنیم.

    این مهارت رو من توصیه می‌کنم شدیدا در خودتون تقویت کنید. خانم‌ها چون نمی‌دونن چی تو فکر آقایون می‌گذره توی انجام این کار اشتباه می‌کنن. بهتون اطمینان می‌دم که لبخند زدن شما به ایشون یا نگاه متقابلتون به ایشون به هیچ وجه جزء رفتار بالا محسوب نمی‌شه و تنها تعبیر بدی برای یک مرد داره.

    این آقا قطعا قصد ازدواج با شما رو ندارن. ببینید نمی‌گم لزوما قصد سوء استفاده دارن ولی قصد ازدواج هم ندارن. آقایون برعکس خانم‌ها زیاد از روابط بی‌نتیجه دوری نمی‌کنن. بعضی هم این کارها رو فقط برای جبران اعتماد به نفس نداشتشون انجام می‌دن. به عبارتی ممکن هست این آقا از اینکه تونسته توجه شما رو به خودش جلب کنه حس اعتماد به نفس گرفته باشه.

    یه مساله‌ی دیگه‌ای که هست شما گفتید این آقا در دنیای واقعی کمتر با خانم‌ها و به طور کل آدم‌ها می‌گرده که تا اینجای کار مشکلی نیست، اما حضور ایشون توی محیط مجازی و ارایه‌ی تصویری از خودش( منظور تصویر شخصیتی است) باعث می‌شه که من سریع به این نتیجه برسم که این آدم ممکن هست دچار عدم اعتماد به نفس باشه و با حضورش توی محیط مجازی و نمایش دادن عکس‌هاش و علاقه‌مندی هاش و ... سعی داشته باشه خودش رو اون طور که نیست معرفی کنه. بحث روی این مسأله خیلی طولانی هست و نتیجه‌ای هم برای مشکل شما نداره.

    جواب شما واضحه...

    به کل این شخص رو فراموش کنید و سعی کنیدحتی از روابط ضروری با ایشون هم دوری کنید. مثلا اگر نیاز داشتید که واقعا کاری برای شما بکنن( مثلا جزوه یا چیزی) از دوستتون بخواید که واسطه شن و به طور کل این شاعبه که بهش توجه می‌کنید رو از ذهنش پاک کنید. اتفاقی که ممکن هست بیافته اینه که این آقا با خودش فکر کنه که مثلا دارید براش ناز
    می‌کنید. مراقب باشید طرف خیالاتی نشه.

    ویرایش توسط myself : چهارشنبه 02 مرداد 92 در ساعت 19:08

  12. 2 کاربر از پست مفید myself تشکرکرده اند .

    nikafarid (پنجشنبه 03 مرداد 92), sanjab (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 شهریور 92 [ 19:42]
    تاریخ عضویت
    1392-4-19
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    205
    سطح
    4
    Points: 205, Level: 4
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم تو دقیقا مثل خودم هستی ورفتاری که این اقا میکنه هم دقیقا مثل همکلاسی من هست اون هحتی میومد پشت درکلاس منو نگاه میکرد ومیرفت تا میومدم دانشگاه دوستاش بهش خبرمیدادن که من اومدم خودشو میرسوند ولی بعد ازیکسال فهمیدم طرف داشته ترازوشو متعادل میکرده پسر سرشناسی هشت تو دانشگاهمون که هرکی بگی میگه یه پارچه اقاست واسه خودش ولی چی فهمیدم بایکی ازهمکلاسیام دوست بوده وقتی فهمیدم شوکه شدم این اقا چرا اگراینو دوست داره پس منو میپاد اصلا بهش توجه نکن همه پسرا همین جورین باهمین روش میان جلو تو بیشتربی اعتنایی کن نسبت بهش میبینی چه جوردلباختت میشه پسراهرچه بهشون بها بدی بیشتر ازت دورمیشن ووقتی بی عتناشون کردی بهت علاقه مد میشن ولی اینی که شما گفتین که فرهنگش وعکسش ادمو رو ظاهرقضاوت نکن همینجوری که من دارم میکنم

  14. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    عزیزم شما اول باید متوجه باشی که هر مکانی دارای چه شرایطی هست و هدف اولیه اش چیه. دانشگاه جای درس خوندنه. محل کار جای کار کردنه. فیس بوک جایی برای زیاد کردن یا تقویت ارتباطاته (سالم یا ناسالم بستگی به فرد داره). خوب اگر این اهداف رو قبول داشته باشی این رفتارها رو متناقض نمی بینی. برای این آقا دانشگاه جایی برای برقراری ارتباطات و در خلاف جهت پیشرفت تحصیلی نیست. پس تعجب نکن که چرا توی فیس بوک اونطوره اینجا این طور. خودتم سعی کن به هدفی که به خاطرش به دانشگاه اومدی فکر کنی و ارتباطاتت در دانشگاه رو تنها در مسیر هدفت برنامه ریزی و مدیریت کنی. راستش این ما هستیم که با مدیریت ارتباطاتمون و با نشون دادن خود واقعیمون به دیگران نشون می دیم که چه نوع ارتباطی در چه سطحی در چه نوع مکانی با ما گیرن. پس اول انتخاب کن که چگونه باشی.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.