چرا مخالفید؟مگه همین ازدواجایی که با 10 دقیقه انجام میشه منظورم اینه دختر وپسر با 10 دقیقه حرف زد با هم ازدواج می کنن درسته.حداقل ادم تو اینترنت با کسی اشنا میشه که بدونه ادم حسابیه.مطمئن باشی تا چند سال دیگه همه از طریق اینترنت ازدواج میکنن.مگه نه؟اسمه چت بد در رفته







علاقه مندی ها (Bookmarks)