دوست عزیز؛من ابتداباقرآن باشما استدلال نکردم فرضیه خودتو بازبان خودش نقض کردم اما شما جوابی به اون ندادید.درموردجن وآتش هم که قضیه سادست ماانسانها ازخاک خلق شدیم ولی سنگ که جنسش ازخاکه سر مارومیشکنه حتی مارو میکشه،پس جن هم میتونه با آتشی شدیدترازخودش عذاب بشه همونطورکه دمای بالای ۳۶درجه مارو عذاب میده.درموردکنیزوغلام اول فلسفه ش رودرتاریخ بخون که همه ملتهادرجنگها اسیرمیگرفتن وبه بدترین شکل باهاشون رفتارمیکردند(چنگیزاسیرهار میفرستادمغولستان بیگاری)این کنیزو غلامها قبلا اسیرجنگی بودند بعدش بیا تمام قرآن روبخون ببین برنامش واسه کنیزا وغلامها چیه میخاداونارو طی مراحلی آزاد کنه (فک رقبة)که اینطورهم شد الان هیچ ملت مسلمانی کنیزوغلام نداره،اون آیه ای هم که گفتی اتفاقا به نفع کنیزه چون ارزشش روازیک زن آزاد مشرک بالاتر میدونه واین نکاحها باعث آزادشدن کنیزمیشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)