به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 92

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 دی 99 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    7,438
    سطح
    57
    Points: 7,438, Level: 57
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    531

    تشکرشده 81 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    بار نشستید یجا و دارید به این چیزا فکر می کنید که آیا چند سال دیگه همسرم بهم خیانت می کنه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ببینید الان شرایط هر دوتون یکسانه اما راجب کارای خودتونم فکر کنید همین فکرا که دوباره پیام بدم به اون دختر خانم .. شاید آرامش پیدا کنم .. شما دارید آرامشو تو خارج از محیط خانواده ای که دارید دنبالش می گردید آیا این حقو به خودتون می دید!!!! فکر کردین به اینکه شاید همین کارایی که فکر انجام دادنش به ذهن شما اومده همیناااااا باعث شده همش بشینید فکر کنید که نکنه بعدا همسرم خیانت کنه .....


    تو اون تاپیکتون می گید من حتی دوست دارمای همسرمم باورر ندارم

    خوب اونم داره محبت می کنه اما باز شما بخاطر اون حرفایی که زد شده قبلا محبتشونو باور ندارید بگید ایشون پس چطور محبت کنه که شما باورش کنید ؟؟؟؟؟؟

    شما هر دوتون همدیگرو دوست دارید فقط نمی دونید باید چطوری باهم حرفاتونو بزنید ...

    هر دوی شما نیاز به اعتماد از سمت هم دارید نه فقط شما آقای محمد همسرتونم به این اعتماد نیاز داره !!!!!!!

    می دونم شرایط روحیتون بهم ریخته اما تا کی می خواید همینطوری روزاتونو خراب کنید من هر چی هم حرف بزنم تا وقتی که خوووووودتونم نخواید همینه مگه اینکه خووودتونم بخواید همه چی را درست کنید ...
    به خودتون زمان بدید دوروز کامل را برید با دوستتاتون یا نمی دونم شنا ورزش ... که می تونه ذهنتونو دور کنه از همه ی فکر و خیالا انجام بدید ...

    همسرتونم وقتی اون مدلی اس ام اس زدن شاید یکم مغرورن اما ایشونم یه قدم امدن پس شما هم باید یه قدم ... یکاری انجام بدید که اونم بفهمه شما می خواید اون باشه ...
    همونطور که تو اون تاپیکتون گفتید همسرتون یکم وغرورن اما با همون یکم غرورشون خواستن به شما پیام بدن ...شما هم یه کوچولو البته مغرور نیستید اما می خواید نقش مغرورارو بازی کنید ... یعنی شما هم یه حرکتی بکنید..

    اما سعی کنید اینبار تو رابطه اتون محکمتر باشید و اون چیزایی که بفکرم رسید اگر خودتون صلاح دیدید انجام بدید..

    ببخشید اگه تند صحبت کردم فقط امیدوارم زودتر به اون آرامشی که می خواید خودتون برسید







    ویرایش توسط sookoot : سه شنبه 01 مرداد 92 در ساعت 14:44

  2. کاربر روبرو از پست مفید sookoot تشکرکرده است .

    asemani (سه شنبه 01 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده شوهرم عصبی و پرخاشگر هستند
    توسط nazi_ka در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 آبان 96, 15:30
  2. با نامزده عصبیم چکار کنم خسته شدم از زندگیم
    توسط maede.k در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 26 تیر 95, 17:33
  3. عصبانیت کار دستم داد. در برخورد بعدی چگونه باشم؟
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 آذر 94, 21:15
  4. احساس میکنم عصبی هستم
    توسط achilis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مهر 93, 13:39
  5. افسرده و عصبی شده ام .نگران دخترم هستم.
    توسط گلشن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 12:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.