دوست عزیز از این تاپیک حدود 7 ماه میگذره و خود ایجاد کنندش بهش سر هم نزده پس بهتره توی این تاپیک ها نظر ندین.
البته من مسوول اینجا نیستم ولی گفتم که بدونی
تشکرشده 792 در 312 پست
دوست عزیز از این تاپیک حدود 7 ماه میگذره و خود ایجاد کنندش بهش سر هم نزده پس بهتره توی این تاپیک ها نظر ندین.
البته من مسوول اینجا نیستم ولی گفتم که بدونی
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)