امیدوارم خداکمکت کنه.من برعکس توام شوهرم بهم خیانت کرد ولی خداروشکرالان جداشدم هیچ عذاب وجدانی ندارم.هیچ باری رو دوشم نیست چون همش خدارو داشتم وصداش کردم همه کارها ومشکلاتم رو به خداسپردم.توهم به خدا بگو مطمئن باش خودش حل میشه.
تشکرشده 8 در 7 پست
امیدوارم خداکمکت کنه.من برعکس توام شوهرم بهم خیانت کرد ولی خداروشکرالان جداشدم هیچ عذاب وجدانی ندارم.هیچ باری رو دوشم نیست چون همش خدارو داشتم وصداش کردم همه کارها ومشکلاتم رو به خداسپردم.توهم به خدا بگو مطمئن باش خودش حل میشه.
dokhtar (سه شنبه 01 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)