به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 45
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط leila afshari نمایش پست ها
    تو همین همدردی یه عالمه دختر بدبخت هست که مثلا با عشقشون ازدواج کردن,برو حالو روزشون رو ببین اونوقت میگی خدایا شکرت رابطه نداشتم,خدایا شکرت پاکی دخترانمو حفظ کردم
    مطمان باش یه روز یه مرد مثل خودت پاک میاد سمتت اونوقته سرتو بالا میگیری با وجدان راحت میگی با کسی نبودی اونم بهت افتخار میکنه

    به قول چاپلین که خطاب به دخترش گفت:
    تن تو باید مال کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده باشد
    عزیزم لیلا جان چارلی چاپلین هیچ وقت یه همچین حرف مزخرفیو به دخترش نزده... اون نامه یه نامه تقلبی هست که ایرانیا نوشتند و نسبت دادند به چاپلین. نسخه‌ی دیگه ای از این نامه به هیچ زبان زنده و مرده‌ای وجود خارجی نداره. اتفاقا اگر زندگی چارلی چاپلین رو مورد بررسی قرار بدی از رفت و آمد زنهای متعدد توی زندگیش و ازدواحهای متعددش شگفت زده میشی. به هر حال خواستم بگم که با منبع غیر موثق نصیحت نکنی

    - - - Updated - - -

    من نمیدونم چرا مردها باید به این که زنشون قبل از ازدواج با کسی بوده یا نبوده به خودشو افتخار کنند. تعهد به یه آدمی که وجود خارجی نداره ( همسر پاکی که شاید بعدها نصیبت بشه) هم خودخواهانه است هم مردسالارانه. ای کاش دخترها این افکار عهد بوق زمان سلطنت قاجارو بریزن دور

    - - - Updated - - -

    شما فکر کن یه زن سی و چند ساله که خواستگار نداره و موهاش داره عین دندوناش سفید میشه، چقدر فشار جنسی و عاطفیو باید تحمل کنه که شاید یه روزی همسر پاک بیاد سراغش! و یه وقت به غیرتش برنخوره که این زن توی این همه سال از عمرش با کسی بوده یا نبوده! واقعا دلم برای دخترای مملکتم میسوزه. نشستند تو خونه منتظرند انتخاب بشن. که با این وضعیت ازدواجم چه دری به چه تخته ای بخوره و یه تحفه نصیبشون بشه که اسمشو بذارن شوهر.

  2. کاربر روبرو از پست مفید sara.s تشکرکرده است .

    nima23 (چهارشنبه 09 مرداد 92)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    اول اینکه من به خودم اجازه نصیحت نمیدم
    دوم اینکه درست حرف بزن
    سوم اینکه حرف قشنگ از دهن هرکی در بیاد بازم قشنگه
    چهارم اینکه این چیزارو تحویل یه دختر 22 ساله نده مخاطب من یه دختر خانم 22 ساله بودش نه 40 ساله مو سفید
    پنجما حتی اگه یه خانم 40 ساله و سفید باشه هم سخنان شما منطقی نیست.یعنی چی باید بشینیم ..........
    در ضمن عزیزم نمیدونم چند سالته ولی اینو بدون اول از همه ما به خودمون متعهدیم نه به آدمی که به قول شما وجود خارجی......

  4. کاربر روبرو از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده است .

    بی وفا (دوشنبه 31 تیر 92)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    ما نسبت به خودمون متعهدیم که عشق و احساس رو از خودمون دریغ کنیم تا شوهر گیرمون بیاد؟ من به شخصه تعهد به خودمو چیز دیگه میدونم.

    منم مثل این خانوم 22 سالمه. اتفاقا دارم خوب چیزیو تحویلش میدم. اگه بشینه تو خونه منتظر بشه سالهای عمرشو با افسردگی میگذرونه. چون دیگه اون دوره گذشت که یکی بیاد زنگ در خونه رو بزنه دختر بپسنده. من که به شخصه یه همچین ازدواجی رو اصلا نمیپسندم. ندیده و نشناخته و با هزار دوز و کلک!
    پسرهایی که خودشون هرکاری خواستند تو زندگی کردند حالا نوبت زن گرفتنشون که میشه دختر آفتاب مهتاب ندیده میخوان و دوست دارند دروغ بشنوند

    - - - Updated - - -

    یه دختر 22 ساله از زمان چهارده پونزده سالگی نیاز جنسی و عاطفی رو تجربه میکنه. یعنی الان این دختر هفت، هشت سال از عمرشو با عقده گذرونده. ببخشید که رک گفتم. شما خودت ببین عمق فاجعه تا کجاست.
    وقتی سن ازدواج اینقدر تو کشور میره بالا، طبعا یه همچین نیاز بالفطره ای خیلی گستاخانه است که سالها نادیده گرفته بشه. شما ببین چند تا تاپیگ خواستگار ندارم، افسرده ام دارم دق میکنم تو این تالار هست

  6. 2 کاربر از پست مفید sara.s تشکرکرده اند .

    nima23 (چهارشنبه 09 مرداد 92), دختری تنها (دوشنبه 31 تیر 92)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    جالب والا
    اگه زمین و زمان رو به هم ببافی بازم این قانون وجود داره که:
    مردا از دخترایی که خودشون پاپیش بدارن خوششون نمیاد
    مردا از دخترای دم دست خوششون نمیاد
    حالا خودشون هر کی باشن هر چی باشن با هر کی بوده باشن این مطلب درشون صدق میکنه

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    مگه من گفتم دخترها پاپیش بذارن و برن تو دست و بال مردها؟ من گفتم اشتباهه یه دختر دچار تابوی بکارت و پاکی بشه. این اوج توهین به شخصیت یک زنی هست که نیاز جنسی و عاطفی داره.

    - - - Updated - - -

    مشكل اصلی ما مشكلی است كه فرهنگ‌ها برای ما ساخته‌اند

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط leila afshari نمایش پست ها
    جالب والا
    اگه زمین و زمان رو به هم ببافی بازم این قانون وجود داره که:
    مردا از دخترایی که خودشون پاپیش بدارن خوششون نمیاد
    مردا از دخترای دم دست خوششون نمیاد
    حالا خودشون هر کی باشن هر چی باشن با هر کی بوده باشن این مطلب درشون صدق میکنه
    من از این نوع تفکر شما که میگی مردها از کسی خوششون میاد... بیزارم. چرا ما زنها باید یه عمر کاری رو بکنیم که مردها خوششون بیاد؟
    به قول سیمون دوبووار، هیچ زنی زن به دنیا نمیاد، بلکه زن میشه.
    چرا یک درصد فکر نمیکنی ما زنا از چه مردی خوشمون میاد؟
    میدونی من چه مردی رو به همسری پذیرفتم؟ مردی که ریز ریز روابطه من با پسرها رو میدونست، اما منو همونجوری که هستم قبول کرد

  9. 2 کاربر از پست مفید sara.s تشکرکرده اند .

    nima23 (چهارشنبه 09 مرداد 92), دختری تنها (دوشنبه 31 تیر 92)

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سارا بیا با هم یه داستانی و بشنویم


    من دوستی دارم هم سن و سال منه 26 سالشه رفیق جینگ جوونی و کودکی و حالای من هست پدرامون رفیق هم بودنما در زمان 20 سالگی که اوج دوستیمون بود یعنی مثل 2تا پسر خاله که دم هم هستن ولی با تفاوت چشم گیری می دونی چی؟اون رفت دنبال دوستی های قبل ازدواج با دخترای زیادی بود به اندازه تک تک موهای سرت با دختر بود ولی من نه با هیچ دختری نبودم نه ادم خشک و تفلونی هم نبودم خوشتیپ و هیکلی تر از دوستمم بودم با اینکه پدرم کل استانمونو می تونست یه جا بخره مطمئنا دخترای زیادی دورو برم بودن و می خواستن دل منو ببرن از این طریق با من اشنا بشن کلی پیشنهاد داشتم تو دانشگاه برای برقراری رابطه و من حاظر به دوستی های قبل ازدواج نمی شدم دلیلم این بود که می ترسیدم از عاقبت این کار

    بگزریم خیلی داستانو طولانیش نکنم من با دوستمون خیلی خوب بودیم الانم خوبم مثل داداشمه

    اون رفت تو سن 24 سالگی ازدواج کرد کاری ندارم به سنش اما با یه دختری که بود مثل خودش با 100تا پسر بود گول ظاهر زیباشو خورده بود بار ها بهش گفته بودم که میلاد مهم سیرته نه صورت

    اینو خود دوستم گفت داشت گریه میکرد میگفت محمد تو راست میگفتی و اینا که دنبال دوستی های قبل ازدواج نرو و روزی چوبشو می خوری


    بازم کاری ندارم فقط می خواستم بگم ما ها هم می تونستیم جور دیگه ای زندگی کنیم ولی نکردیم خلاصه برای این دخترای معصوم افه نیا که چی بکنن و چی نکنن می دونی چرا؟؟؟؟؟

    چون کسی که پاک زندگی میکنه حقش پاکی هستش مطمئن باش دختر پاک رو زمین نمی مونه مطمئن باش که یه پسر پاک نصیبشون خواهد شد

    چون بشخصه من حاظر نیستم با کسی ازدواج کنم که تن به دوستی های قبل ازدواج داده باشه حتی فکر کنم بیشتر پسر ها هم نخوان ازدواج کنن با این جور دختر ها

    داستان نگفتم که دور هم باشیم خواستم بگم که با طرز فکر زیبای امروزیت برای اینا کلاس نزار


    یا حق
    ویرایش توسط بی وفا : دوشنبه 31 تیر 92 در ساعت 18:22

  11. 2 کاربر از پست مفید بی وفا تشکرکرده اند .

    nikafarid (دوشنبه 31 تیر 92), shahrivar (چهارشنبه 25 تیر 93)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    عزیزم میدونم چی میگی
    درکتم میکنم
    ما هم حق داریم از مردا خوشمون بیاد,اصلا عزیزم تصمیم گیرنده نهایی خود ما هستیم
    خود ما زنا هستیم که وقتی یه مرد پاپیش میذاره بهش میگیم که مورد تایید ما است یا نه
    تک تک حقو حقوقی که مردا دارن ما هم داریم عزیزیم ولی نوعش فرق میکنه چون خاقتمون با هم فرق داره
    ما با هم مساوی هستیم ولی مشابه نیستیم
    مهرومحبتی که تو وجود یه دختر هست هرگز دریه مرد پیدا نمیشه.ما از نظر عاطفه بینهایت پرباریم همینه که باعث میشه ضربه بخوریم

  13. کاربر روبرو از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده است .

    shahrivar (چهارشنبه 25 تیر 93)

  14. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    خب بی‌وفا جان، من به عنوان یه دختری که قبل از اردواج رابطه داشتم، نرفتم دست بذارم رو مردی مثل شما که که هیچ رابطه‌ای رو تجربه نکرده.
    اتفاقا این که همسر من آدم بی تجربه‌ای نیست تو این موارد، برام خوشایند تره. این که پاکی رو توی چیزهای دیگه میدونیم برای من نوعی جذاب تره. من الان رابطه جنسی خودم با همسرم اینقدر برام جذابه که میدونم تا آخر عمرم بهش خیانت نمیکنم. زمانهایی که در کنارش نیستم و اون سرکاره برام زمان تلف شده هست، بس که دوسش دارم این مردو.

    و قبل از ازدواجم از سلایق جنسی و ایده آلهاش کاملا خبر داشتم. اینطوری شده که میدونم خدارو شکر از هر نظر به مشکل بخورم از این یه نظر نیست.

    پاکی و تعهد بعد از ازدواج مهمه. نه قبلش


    ویرایش : فرشته مهربان >>> این طرز تفکر غلط هست و مورد تأیید همدردی نیست . پاکی در همه زمانها مهم هست و محدود به زمان خاصی نمیشود


    - - - Updated - - -

    من عقیده دارم دخترها و پسرها اگه بتونند تو سن پایین ازدواج خوبی بکنند، خب باشه. پاک بمونند برای هم. چیزیو از دست نمیدن
    ولی اگه نتونستند هم خودشونو درگیر این مسائل نکنند که حسرت عمیقی به همراه داره. زنهایی که رابطه کامل ندارند تا سن بیست و چند سالگی (بعضا خودشونو با تفکرات جنسی عجیب و غریب یا خود ارضایی راحت میکنند) دیگه بعد از ازدواج پاکشون!!! محاله محاله که به ارگاسم برسند. و روابط جنسی براشون خوشایند نیست. چون یه عمر این میل رو در دوران اوجش سرکوب کردند.

    ویرایش : فرشته مهربان >>> خطای شناختی مطلق نگری و تعمیم ناروا، اعلام نظر قطعی غیر علمی و خلاف رویه و روند همدردی

    شادیهای جسمانی چیزی نیست که آدم مدام نادیده بگیره. ضربه و آسیب روحی سختی به جا میذاره. هماهنگی و اعتماد توی این رابطه مهم تر از پاکی و بکارته.
    ای کاش بفهمید که جامعه اینقدر آسیب نبینه


    ویرایش : فرشته مهربان >>> نگرش آسیب زا ومخرب


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط leila afshari نمایش پست ها
    ما با هم مساوی هستیم ولی مشابه نیستیم
    این هم یک جمله غلط دیگه... شباهتها و تفاوتها جنسیتی نیست، فردیه. زن و مرد رو، زن و مرد نبینید، انسان ببینید. هیچ دو آدمی شباهت ندارند. چه زن باشند چه مرد. حق و حقوق من و یک مرد نه تنها فرقی نباید داشته باشه که باید نوعش هم یکی باشه. چون من با یه مرد فقط از نظر فیزیولوژیکی متفاوتم
    دوستای زیادی دارم که رابطه جنسی نداشتند به هیچ وجه، ولی با روابط متعدد شوهرشون کنار اومدند. اصلا گذاشتند پای زیادی مردونگیش
    اما اون مرد این روابطو اگه بفهمه به پای تنها چیزی که میتونه بذاره هرزگیه
    من میگم این تفکرو از بین ببرید
    کسی بیاد که روحت مال اون بشه و شست پاتو نشون مردی بده که روحشو عریان کرده برات و حرفهای مردسالارنه‌ از نوع چارلی چاپلینیش!


    ویرایش : فرشته مهربان >>> سفسطه ، توجیه و نگرش مخرب و غیر علمی . نگرش سمی

  15. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara.s نمایش پست ها
    خب بی‌وفا جان، من به عنوان یه دختری که قبل از اردواج رابطه داشتم، نرفتم دست بذارم رو مردی مثل شما که که هیچ رابطه‌ای رو تجربه نکرده.
    اتفاقا این که همسر من آدم بی تجربه‌ای نیست تو این موارد، برام خوشایند تره. این که پاکی رو توی چیزهای دیگه میدونیم برای من نوعی جذاب تره. من الان رابطه جنسی خودم با همسرم اینقدر برام جذابه که میدونم تا آخر عمرم بهش خیانت نمیکنم. زمانهایی که در کنارش نیستم و اون سرکاره برام زمان تلف شده هست، بس که دوسش دارم این مردو.

    و قبل از ازدواجم از سلایق جنسی و ایده آلهاش کاملا خبر داشتم. اینطوری شده که میدونم خدارو شکر از هر نظر به مشکل بخورم از این یه نظر نیست.

    پاکی و تعهد بعد از ازدواج مهمه. نه قبلش


    ویرایش : فرشته مهربان >>> این طرز تفکر غلط هست و مورد تأیید همدردی نیست . پاکی در همه زمانها مهم هست و محدود به زمان خاصی نمیشود


    - - - Updated - - -

    من عقیده دارم دخترها و پسرها اگه بتونند تو سن پایین ازدواج خوبی بکنند، خب باشه. پاک بمونند برای هم. چیزیو از دست نمیدن
    ولی اگه نتونستند هم خودشونو درگیر این مسائل نکنند که حسرت عمیقی به همراه داره. زنهایی که رابطه کامل ندارند تا سن بیست و چند سالگی (بعضا خودشونو با تفکرات جنسی عجیب و غریب یا خود ارضایی راحت میکنند) دیگه بعد از ازدواج پاکشون!!! محاله محاله که به ارگاسم برسند. و روابط جنسی براشون خوشایند نیست. چون یه عمر این میل رو در دوران اوجش سرکوب کردند.

    ویرایش : فرشته مهربان >>> خطای شناختی مطلق نگری و تعمیم ناروا، اعلام نظر قطعی غیر علمی و خلاف رویه و روند همدردی

    شادیهای جسمانی چیزی نیست که آدم مدام نادیده بگیره. ضربه و آسیب روحی سختی به جا میذاره. هماهنگی و اعتماد توی این رابطه مهم تر از پاکی و بکارته.
    ای کاش بفهمید که جامعه اینقدر آسیب نبینه


    ویرایش : فرشته مهربان >>> نگرش آسیب زا ومخرب


    - - - Updated - - -



    این هم یک جمله غلط دیگه... شباهتها و تفاوتها جنسیتی نیست، فردیه. زن و مرد رو، زن و مرد نبینید، انسان ببینید. هیچ دو آدمی شباهت ندارند. چه زن باشند چه مرد. حق و حقوق من و یک مرد نه تنها فرقی نباید داشته باشه که باید نوعش هم یکی باشه. چون من با یه مرد فقط از نظر فیزیولوژیکی متفاوتم
    دوستای زیادی دارم که رابطه جنسی نداشتند به هیچ وجه، ولی با روابط متعدد شوهرشون کنار اومدند. اصلا گذاشتند پای زیادی مردونگیش
    اما اون مرد این روابطو اگه بفهمه به پای تنها چیزی که میتونه بذاره هرزگیه
    من میگم این تفکرو از بین ببرید
    کسی بیاد که روحت مال اون بشه و شست پاتو نشون مردی بده که روحشو عریان کرده برات و حرفهای مردسالارنه‌ از نوع چارلی چاپلینیش!


    ویرایش : فرشته مهربان >>> سفسطه ، توجیه و نگرش مخرب و غیر علمی . نگرش سمی




    شما دست نمی ذاری دلیل نمی شه که دیگران دست نذارن دنیا یه نوع رقابته یعنی باید گرگ باشی تا نخورنت در کل هر گلی زدی به سر خودت می زنی الان با بیشتر شدن سن ازدواج تصمیم و شروط ازدواج برعکس شده و اقا پسر الان باید الان انتخاب کنه نه دختر خانوم (منظورم همون بله گفتنه) بفهمین چیه درست حرف بزن اون کسی که نمی فهمه شمایید که هر حرفیو به زبون میارید به هر حال شوهرتون هم که فکر کنم باید مثل شما بوده باشن از قدیم میگفتن که کبوتر با کبوتر باز با باز شما هم کمتر برای این خانومای عزیز کلاس بزار و راهکار نشون بده که چیکار کنن ماشالله همشون هم به بلوغ فکری رسیدن و خوب و بد رو تشخیص میدن نیاز به کارشناس هم نخواهند داشت

  16. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    شما دست نمی ذاری دلیل نمی شه که دیگران دست نذارن دنیا یه نوع رقابته یعنی باید گرگ باشی تا نخورنت در کل هر گلی زدی به سر خودت می زنی الان با بیشتر شدن سن ازدواج تصمیم و شروط ازدواج برعکس شده و اقا پسر الان باید الان انتخاب کنه نه دختر خانوم (منظورم همون بله گفتنه) بفهمین چیه درست حرف بزن اون کسی که نمی فهمه شمایید که هر حرفیو به زبون میارید به هر حال شوهرتون هم که فکر کنم باید مثل شما بوده باشن از قدیم میگفتن که کبوتر با کبوتر باز با باز شما هم کمتر برای این خانومای عزیز کلاس بزار و راهکار نشون بده که چیکار کنن ماشالله همشون هم به بلوغ فکری رسیدن و خوب و بد رو تشخیص میدن نیاز به کارشناس هم نخواهند داشت

    - - - Updated - - -

    شما دست نمی ذاری دلیل نمی شه که دیگران دست نذارن دنیا یه نوع رقابته یعنی باید گرگ باشی تا نخورنت در کل هر گلی زدی به سر خودت می زنی الان با بیشتر شدن سن ازدواج تصمیم و شروط ازدواج برعکس شده و اقا پسر الان باید الان انتخاب کنه نه دختر خانوم (منظورم همون بله گفتنه) بفهمین چیه درست حرف بزن اون کسی که نمی فهمه شمایید که هر حرفیو به زبون میارید به هر حال شوهرتون هم که فکر کنم باید مثل شما بوده باشن از قدیم میگفتن که کبوتر با کبوتر باز با باز شما هم کمتر برای این خانومای عزیز کلاس بزار و راهکار نشون بده که چیکار کنن ماشالله همشون هم به بلوغ فکری رسیدن و خوب و بد رو تشخیص میدن نیاز به کارشناس هم نخواهند داشت
    خب خوش به حال دختری که شما بهش بله گفتی پیر شید به پای هم بی‌وفا جان، البته امیدوارم بهش وفادار باشی
    من که به شخصه معتقدم ازدواج بله گفتن دو تا آدم به هم دیگه هست، و خدارو شکر که ازدواجمو کردم و دیگه فرصتی نیست که کسی از تیپ و شخصیت شما بیاد به من بله بگه. چون آدمهایی مثل شما فقط بلدند زن خودشونو یه موچود خونگی و اسیر بدونند

  17. کاربر روبرو از پست مفید sara.s تشکرکرده است .

    دختری تنها (دوشنبه 31 تیر 92)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامانم از ظاهر خواستگارم خوشش نیومده!!
    توسط توت فرنگی در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 خرداد 95, 15:14
  2. شیوه پاسخ به خواستگاری
    توسط جاودان در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 18:08
  3. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 بهمن 87, 19:06
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 16:59
  5. شکستن قول-شاید آقایون بهتر بتونن راهنمائیم کنن
    توسط separ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 23 شهریور 87, 12:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.