به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    جناب angry-boy دلیل سوء تفاهم پیش اومده اینه که شما گفتین فیلمهای خارجی هستن که با دیدنشون خانمها یاد می گیرن که به روز و جذاب باشن
    خب هیچ دختر مذهبی معمولا از دیدن فیلم خارجی معمولی امتناع نمی کنه مگر اینکه اون فیلم صحنه های بد داشته باشه یا پوشش زنها توی این فیلما زیادی زننده باشه و از حیاش نتونه به همچین صحنه هایی نگاه کنه
    خب همچین دختر پاکی که جواهر و مایه خیر و برکته
    اول بگم من یه دختر مذهبی ام و 90 درصد دوستام هم مذهبی هستن و شکر خدا همیشه انقدر شیک و خوش پوشن که خود من از دیدن تیپ های بی نقصشون تعجب می کنم ورزش می کنن به سلامت و اندامشون اهمیت میدن ضمن اینکه با هیچ کس جز شوهرانشون هیچ وقت هیچ رابطه ای نداشتن و اهل ماهواره و فیلمای آنچنانی هم نیستن
    برای خوش تیپ بودن واقعا لازم نیست از تو فیلما آدم الگو دربیاره اگه کسی خوش سلیقه باشه وقتی میره بازار لباس های زیبا رو انتخاب میکنه و انتخاب نوع آرایش و رنگ مو و اینجور چیزها هم بیشتر توی آرایشگاهها یا مهمانی های دخترونه و زنونه یا حتی سالن های ورزشی صورت میگیره ولی خب همه مذهبی ها هم اینطور نیستن دوستی داشتم که چادری بود ولی متاسفانه همیشه ژولیده و نامرتب بود و خود من رو خیلی زده می کرد البته این توی غیر مذهبی ها هم هست
    پس شما اگه نگران این موضوع هستین باید به سلیقه و نحوه لباس پوشیدن و شخصیت و میزان شادابی دختر خانم دقت کنید نه به مذهبی بودنش
    در ضمن من به عنوان یه دختر مذهبی همونطور که خودم رو از نگاه مردای نامحرم حفظ می کنم و دوست دارم فقط متعلق به شوهرم باشم دوست دارم شوهرم هم نگاهش رو از زنان بی نقص و پرفکت هالیوودی حفظ کنه و ظاهر من رو با اونها مقایسه نکنه چون ما هر قدر هم تلاش کنیم هیچوقت به پای گریم ها و تصویربرداری ها و نورپردازی های حرفه ای و مخارج سنگین و وقت زیادی که اونها صرف زیبا و خوش اندام بودن می کنن نمی تونیم برسیم و در این رقابت بالاخره می بازیم
    ویرایش توسط saraamini : دوشنبه 31 تیر 92 در ساعت 16:17

  2. 4 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (پنجشنبه 10 مرداد 92), mohammad6599 (جمعه 04 مرداد 92), roze sepid (چهارشنبه 09 مرداد 92), vanda (جمعه 29 آذر 92)

  3. #12
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ظرافت زنانه و زیبایی زنانه دو مفهوم وسیع است که با مفاهیم دیگر پیوند دارد و حتی معلول آنها است. شما می دانید که اگر علت را از بین ببرید معلول از بین می رود.
    شما اگر می بینید زنانی هستند که ظرافت و زیبایی شان را از دست داده اند یا حتی بی اعتنا هستند و آن را قسمت بد وجودشان می دانند ، باید علتش را بدانید. وقتی با خانمی ازدواج کنید که این علت ها جنبه های زنانه وجودش را از بین نبرده باشد و خود شما هم این علت ها را درست نکنید به خواست خدا مراد دلتان را می گیرید.
    اول از همه بگویم علت این پدیده مذهبی بودن و ایمان به خداوند نیست.
    اگر تا اینجای حرف های مرا قبول دارید در پست بعد بیشتر می گویم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    asemani (دوشنبه 31 تیر 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خصوصیات مثبت شوهرم
    توسط مدیرهمدردی در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 147
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 آبان 96, 17:39
  2. خصوصیات اخلاقی که برای من معیار شدن،ممکنه خصوصیات مثبتی برای شریک زندگی آدم نباشن؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 13 آبان 91, 01:50
  3. تردید بین خصوصیات مثبت و منفی
    توسط green در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 تیر 89, 19:58
  4. خصوصیات مثبت زنم
    توسط sisili در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 تیر 89, 16:34
  5. خصوصیات شما براساس گروه خونی
    توسط ani در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 فروردین 89, 14:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.