سلام دوست عزیز
این اخلاق بدی هست که واقعاتمام حس خوب عشق واعتمادروازبین میبره پس روش کارکنیدتاشرمنده بشه ودیگه اینکاررونکنه .
ازطیق یکی ازاعضای خانواده اش که منطقی هست وروش تاثیرمیزارن بخواهیدابتداغیرمسقیم وبعدمستقیم ایشون رودراین زمینه روشن کنن.
یا مثلاناراحتی تون روازاین بابت صادقانه ودوستانه بامادریاخواهرش درمیون بذاریدکه اصلااونهامانع بشن واونومتوجه اشتباهش کنن.
دربعضی موقعییت های مشابه مثلابهش گوشزدکنیداگرمن مسایل خصوصی واحیانااشتباهاتت روبه خانواده ام بگم وتوخراب بشی ببین چه حس بدیه ؟
بگودرقرآن کریم هم آمده زن وشوهرلباس همدیگرهستن که عیب های همومی پوشونن من بهت قول میدم همیشه رازدارت باشم توهم دراین جهت تلاش کن
بامحبت وخوشرویی ودلسوزی نسبت به زندگی وعشقت باهاش حرف بزن که تاثیرگذارباشه روش
وبه خداتوکل کنوهمه چیزروازاون بخواه....درپناه حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)