سلام مجدد به شما دوست عزیز
خانم کیه بابا.اینهمه اولش گفتم ببخش که علیرغم درخواستتون نظر میدم.بنده هم با شما همسنگر هستم.
اول از همه اگه اشتباهی برداشت کردم و حرفی رو زدم که به سبب برداشت اشتباه بنده بود عذر خواهی می کنم.
باور کنید من بیش از یک بار پستتون رو خوندم و جواب دادم.پستتون(مثل قسمت تنوع) چنین چیزی رو در ذهن ادم میاره .یه خرده گنگ بود به نظر بنده.
طبع گرم هم میدونید از کجا اومد.اخه منم مجردم.ذهنم پر از دغدغست.اما به ندرت به مسائلی اینچنینی فکر می کنم.گفتم شاید این موضوعات جزء اولویتهای شماست.
در هر صورت ببخشید اگر برداشت اشتباهی داشتم.
فقط خدا
- - - Updated - - -










علاقه مندی ها (Bookmarks)