دوست عزیز اول که پستتون خوندم متوجه نشدم دقیقاً چه کمکی می خواید واسه همین چیزی ننوشتم. تا حدودی از ماجرای شما خبر داشتم می خوام شمارو متوجه یه موضوعی بکنم اگه حرفام تلخه پیشاپیش عذر می خوام ولی به نظر من شما دارید بیخودی به اون پسر خرده می گیرید که تظاهر می کنه. ببینید کسی که بخواد تظاهر بکنه عکساشو که تا حدودی معرف شخصیتش هست رو برای عموم باز نمی ذاره،یه کار می کنه فقط دوستاش ببینن وقتی اینکارو نمی کنه واسه اینه داره هرچی که هستو رو می کنه.
اینکه شما می فرمایید متینه شاید فقط خواسته اداب و معاشرت رعایت کنه.حالا عکسا هرچی که بوده دلیل نمی شه تو دانشگاه متانت بخرج نده و سبک بازی دراره.ممکنه واسه کسایی که باهاشون صمیمیه خود حقیقیشو نشون بده.
ببین دوست خوبم بنظرم بیش از حد دارید بهش فکر می کنید داره براتون خاص میشه،نگاهاش،لبخنداش و.... تا جایی که شما رفتی عکسای فیس بوکشم چک کردی.
می بخشید ناراحتتون کردم ولی منم ناراحتم که یه خانمی مثل شما سر یه نگاه کردن اذیت می شه.
- - - Updated - - -
دوست عزیز اول که پستتون خوندم متوجه نشدم دقیقاً چه کمکی می خواید واسه همین چیزی ننوشتم. تا حدودی از ماجرای شما خبر داشتم می خوام شمارو متوجه یه موضوعی بکنم اگه حرفام تلخه پیشاپیش عذر می خوام ولی به نظر من شما دارید بیخودی به اون پسر خرده می گیرید که تظاهر می کنه. ببینید کسی که بخواد تظاهر بکنه عکساشو که تا حدودی معرف شخصیتش هست رو برای عموم باز نمی ذاره،یه کار می کنه فقط دوستاش ببینن وقتی اینکارو نمی کنه واسه اینه داره هرچی که هستو رو می کنه.
اینکه شما می فرمایید متینه شاید فقط خواسته اداب و معاشرت رعایت کنه.حالا عکسا هرچی که بوده دلیل نمی شه تو دانشگاه متانت بخرج نده و سبک بازی دراره.ممکنه واسه کسایی که باهاشون صمیمیه خود حقیقیشو نشون بده.
ببین دوست خوبم بنظرم بیش از حد دارید بهش فکر می کنید داره براتون خاص میشه،نگاهاش،لبخنداش و.... تا جایی که شما رفتی عکسای فیس بوکشم چک کردی.
می بخشید ناراحتتون کردم ولی منم ناراحتم که یه خانمی مثل شما سر یه نگاه کردن اذیت می شه.







علاقه مندی ها (Bookmarks)