سلام دوستان
اینکه نیستم و حرفی نمی زنم به این معنا نیست که همه چیزو فراموش کردم
نه ،
واسه اینه که مدتیه صحبت جدی بینمون نبوده ، مدتیه همدیگرو ندیدیم
در آخرین صحبتمون قرار شد که م . ه فکراشو بکنه و تصمیم بگیره که اگر من بدون احساس تصمیم گرفتم باهاش باشم ، آیا ادامه میده یا نه
و بعد از اون هیچ صحبتی نکردیم که بدونم چه فکرایی کرده و چه تصمیمی گرفته
بهش گفتم که در صورت ادامه دادن ، باید کلی سوال جواب داده بشه
حالا اومدم یه سوال متفاوت بپرسم
دوستان امید به زندگی م . ه کم نیست و تا حالا برای زندگی خیلی مبارزه کرده
قدر لحظاتشو خیلی می دونه و می خواد به همه اونچه که میخواد برسه
اما امروز به یه چیزی فکر می کردم
م . ه که همش منو از نبودنش می ترسونه ، از نداشتن امید نیست
به این فکر میکردم که همگی شما بهم گفتین که شرایط خودم رو در صورت نبود م .ه در آینده در نظر بگیرم و همه چیزو بسنجم
حالا چرا طرف دیگه قضیه رو نبینیم چرا روی دیگر سکه رو نگاه نکنیم
چرا به این فکر نکنیم که ممکنه با شروع زندگی م . ه با من خیلی چیزا تغییر کنه
نگاه م . ه به زندگی ، ایجاد انگیزه بیشتر ، امید بیشتر و ...
من نمی تونم به این فکر کنم که کمکش کنم بیشتر از اینی که الان هست ، برای بودنش و برای زندگی بجنگه
من نمی تونم یه انگیزه بشم واسه بیشتر بودنش
کم نداریم افرادی رو که با امیدشون بیماری های لا علاجشون رو بهبود بخشیدن
کم نداریم افرادی و که بهشون گفتن یک سال بیشتر زنده نیستی اما با امیدشون سالیان سالیان زندگی کردن ، حتی با همون بیماریشون
من نمی تونم کمکی کنم به م . ه که امیدشو بیشتر کنم و نگرش رو عوض کنم ؟؟
نمی تونم کمک کنم که نگاه م . ه رو عوض کنم و ببرم سمت اینکه دیگه به بیماری نگاه نکنه
این جرقه رو برنامه دیروز ماه عسل تو ذهنم انداخت
مهمونشون آقای پیام دهکردی بود که با وجود بیماری ای که داشت نگاهش واقعا متفاوت بود
دوستان نظرتون چیه
- - - Updated - - -
می دونم حرفی که می زنم عمل کردن بهش خیلی سخته
اما اینم می دونم که برای انجام عملی سخت ترین چز تصمیمش و اراده ش هست ، بقیه ش با تلاش و با صبر درست می شه
کمکم میکنید
حتی برای این تصمیم ؟!!!!!
- - - Updated - - -
پیام دهکردی می گفت :
فرصت زیستن ، فرصت یگانه ایه ف من می خوام تا تهش زندگیش کنم حتی اگر پام داغون باشه ، می خوام رو پام وایسم ؛ می خوام وایسم ؛ می خوام وایسم ؛
این تنها چیزیه به من داده شده ، چرا جیزی که هنوز ازم سلب نشده رو خودم پیشاپیش سلبش کنم ، برای فرصتی که انقدر کوتاهه ، برای اینکه نمی تونیم پیش بینی کنیم که آیا فردا هستیم یا نه
فیلمش روو دانلود کردم ، با م . ه مطرحش کنم ؟ براش بفرستم ببینه ؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)