به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مهرانا عزیز من دلیل این اسپاسم رو می دونم اما به دلایلی نمی تونم اینجا مطرحش کنم فقط ایو بدونید که پشت این قضیه بیماری دیگری نیست
    هنوز نفهمیدم که قوی هستم یا نه
    راستش رو بخواید خیلی وقته هیچ فکری نکردم ، نتونستم تمرکز کنم و فکر کنم
    عزیزم ، این جمله ت خیلی محشر بود :
    زندگی همینجوریشم سخته حتی اگر همسرت سالم هم باشه زندگی اینقدر جا برای غافلگیری داره که نگو!
    باید تکلیفمو با خودم مشخص کنم ، باید دوباره تمرکز کنم

    - - - Updated - - -

    مهرانا عزیز من دلیل این اسپاسم رو می دونم اما به دلایلی نمی تونم اینجا مطرحش کنم فقط ایو بدونید که پشت این قضیه بیماری دیگری نیست
    هنوز نفهمیدم که قوی هستم یا نه
    راستش رو بخواید خیلی وقته هیچ فکری نکردم ، نتونستم تمرکز کنم و فکر کنم
    عزیزم ، این جمله ت خیلی محشر بود :
    زندگی همینجوریشم سخته حتی اگر همسرت سالم هم باشه زندگی اینقدر جا برای غافلگیری داره که نگو!
    باید تکلیفمو با خودم مشخص کنم ، باید دوباره تمرکز کنم

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 22:38]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    783
    سطح
    14
    Points: 783, Level: 14
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 264 در 100 پست

    Rep Power
    26
    Array
    ستایش باران عزیز اگه مشکل اسپاسم شوهرتون منشا روحی روانی داشته باشه با مراجعه به روانشناس و طی درمان احتمال بهبوداست کما اینکه شاید شوهرتون دچار هراس یا وسواس فکری عملی باشه که اگه باشه مدام در انتظار این اسپاسمه و باید درمان بشه.دوم اینکه آیا شوهرتون در ظاهر یا در رفتار نشانه هایی از جلب توجه یا کمبود اعتمادبه نفس داره یا نه؟
    باید تمام جوانب را بسنجید هم در مورد بیماری ایشون هم در مورد خودتون بعد اقدام کنید .
    اینم بگم که در فامیل ما یه خانمی هست که بر اثر فشارهای عصبی بسیار شدیدی که در دوره ای از زندگیش متحمل شد دچار لرزش های شدید و درد شدید ناحیه گردن شد به طوری که اصلا قادر به کنترل این لرزش نبود و مدام سرشون یه سمتی و در حال لرزش بود که با رجوع به دکترای زیاد آخر سر یک دکتر تونست تشخیص بده و با کمک روانشناس و همین دکتر و با تزریق آمپول بهبود کامل پیداکرد اما تا حالا هم به محض فشار عصبی زیاد دوباره دچار این لرزش میشه.

    - - - Updated - - -

    ستایش باران عزیز اگه مشکل اسپاسم شوهرتون منشا روحی روانی داشته باشه با مراجعه به روانشناس و طی درمان احتمال بهبوداست کما اینکه شاید شوهرتون دچار هراس یا وسواس فکری عملی باشه که اگه باشه مدام در انتظار این اسپاسمه و باید درمان بشه.دوم اینکه آیا شوهرتون در ظاهر یا در رفتار نشانه هایی از جلب توجه یا کمبود اعتمادبه نفس داره یا نه؟
    باید تمام جوانب را بسنجید هم در مورد بیماری ایشون هم در مورد خودتون بعد اقدام کنید .
    اینم بگم که در فامیل ما یه خانمی هست که بر اثر فشارهای عصبی بسیار شدیدی که در دوره ای از زندگیش متحمل شد دچار لرزش های شدید و درد شدید ناحیه گردن شد به طوری که اصلا قادر به کنترل این لرزش نبود و مدام سرشون یه سمتی و در حال لرزش بود که با رجوع به دکترای زیاد آخر سر یک دکتر تونست تشخیص بده و با کمک روانشناس و همین دکتر و با تزریق آمپول بهبود کامل پیداکرد اما تا حالا هم به محض فشار عصبی زیاد دوباره دچار این لرزش میشه.

  3. کاربر روبرو از پست مفید یکی مثل شما تشکرکرده است .

    setayeshebaran (چهارشنبه 12 تیر 92)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه مشکل روانی نیست ، یه مشکل جسمیه

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    عزیزم به سوالهای پایین به خودت جواب بده: 1- اگر بعد از ازدواج متوجه بشی خیلی از تفاهماتی که فکر می کردی با این آقا داری وجود نداره یا کمرنگتر از اونی هست که فکر می کردی آیا جهت ذهنت به سمت بیماری ایشون متمرکز نمیشه و اونرو پررنگتر نمی بینه؟ 2- اگر بعد از ازدواج متوجه بشی ایشون از نظر جنسی نمی تونند مانند مردان عادی فعال باشند چه عکس العملی خواهی داشت؟ 3- اگر بعد از مدتی که ایشون نشاط و شادابی جوانی رو از دست بدن و به خاطر بیماریشون نتونند مانند سابق در کار شون موفق باشند (یا حتی بیکار شوند) چه می کنی؟ 4-در زمانهایی که وجود ایشون در کنار شما و فرزندتون ضروری هست ولی ایشون دچار حمله های عصبی بشود، چطور شرایط رو مدیریت خواهی کرد؟ 5- از نظر پزشکی آیا اطلاعات کاملی از محدودیتهای ایشون در زندگی زناشویی و کارهای روزمره داری؟
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  6. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    setayeshebaran (پنجشنبه 13 تیر 92)

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    با م. ه صحبت کردم
    مهمتزین سوالم رو ازش رسیدم تا تکلیفم مشخص بشه
    اونم اینکه: اگر من بدون دخیل بودن هر احساسی و با منطق و با در نظر گرفتن همه شرایط بپذیرم که ادامه بدم و .... ، آیا تو می خوای ادامه بدی یا نه ؟
    پرسیدم تصمیمت چیه ؟
    و اینو هم گفتم که اگر تصمیمت مبتنی بر ادامه دادن باشه تازه کار من شروع میشه و باید بهم کمک کنی تا همه سوالهایی که واسه خودم طرح کردم رو جواب بدم
    بهش گفتم تقربا 60- 70 درصد سوال ها رو تو باید کمک کنی جواب بدم
    بهم گفت که فکر می کنه و جواب این سوالم رو میده
    می دونید ، بلاتکلیف بودم که اصلا م .ه چی کار می خواد بکنه
    خواستم قبل از اینکه انقدر فکرمو مشغول کنم اول از ایشون مطمئن بشم بعد ...
    نظرتون چیه

  8. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    اینکه نیستم و حرفی نمی زنم به این معنا نیست که همه چیزو فراموش کردم
    نه ،
    واسه اینه که مدتیه صحبت جدی بینمون نبوده ، مدتیه همدیگرو ندیدیم
    در آخرین صحبتمون قرار شد که م . ه فکراشو بکنه و تصمیم بگیره که اگر من بدون احساس تصمیم گرفتم باهاش باشم ، آیا ادامه میده یا نه
    و بعد از اون هیچ صحبتی نکردیم که بدونم چه فکرایی کرده و چه تصمیمی گرفته
    بهش گفتم که در صورت ادامه دادن ، باید کلی سوال جواب داده بشه
    حالا اومدم یه سوال متفاوت بپرسم
    دوستان امید به زندگی م . ه کم نیست و تا حالا برای زندگی خیلی مبارزه کرده
    قدر لحظاتشو خیلی می دونه و می خواد به همه اونچه که میخواد برسه
    اما امروز به یه چیزی فکر می کردم
    م . ه که همش منو از نبودنش می ترسونه ، از نداشتن امید نیست
    به این فکر میکردم که همگی شما بهم گفتین که شرایط خودم رو در صورت نبود م .ه در آینده در نظر بگیرم و همه چیزو بسنجم
    حالا چرا طرف دیگه قضیه رو نبینیم چرا روی دیگر سکه رو نگاه نکنیم
    چرا به این فکر نکنیم که ممکنه با شروع زندگی م . ه با من خیلی چیزا تغییر کنه
    نگاه م . ه به زندگی ، ایجاد انگیزه بیشتر ، امید بیشتر و ...
    من نمی تونم به این فکر کنم که کمکش کنم بیشتر از اینی که الان هست ، برای بودنش و برای زندگی بجنگه
    من نمی تونم یه انگیزه بشم واسه بیشتر بودنش
    کم نداریم افرادی رو که با امیدشون بیماری های لا علاجشون رو بهبود بخشیدن
    کم نداریم افرادی و که بهشون گفتن یک سال بیشتر زنده نیستی اما با امیدشون سالیان سالیان زندگی کردن ، حتی با همون بیماریشون
    من نمی تونم کمکی کنم به م . ه که امیدشو بیشتر کنم و نگرش رو عوض کنم ؟؟
    نمی تونم کمک کنم که نگاه م . ه رو عوض کنم و ببرم سمت اینکه دیگه به بیماری نگاه نکنه
    این جرقه رو برنامه دیروز ماه عسل تو ذهنم انداخت
    مهمونشون آقای پیام دهکردی بود که با وجود بیماری ای که داشت نگاهش واقعا متفاوت بود
    دوستان نظرتون چیه

    - - - Updated - - -

    می دونم حرفی که می زنم عمل کردن بهش خیلی سخته
    اما اینم می دونم که برای انجام عملی سخت ترین چز تصمیمش و اراده ش هست ، بقیه ش با تلاش و با صبر درست می شه
    کمکم میکنید
    حتی برای این تصمیم ؟!!!!!

    - - - Updated - - -

    پیام دهکردی می گفت :
    فرصت زیستن ، فرصت یگانه ایه ف من می خوام تا تهش زندگیش کنم حتی اگر پام داغون باشه ، می خوام رو پام وایسم ؛ می خوام وایسم ؛ می خوام وایسم ؛
    این تنها چیزیه به من داده شده ، چرا جیزی که هنوز ازم سلب نشده رو خودم پیشاپیش سلبش کنم ، برای فرصتی که انقدر کوتاهه ، برای اینکه نمی تونیم پیش بینی کنیم که آیا فردا هستیم یا نه
    فیلمش روو دانلود کردم ، با م . ه مطرحش کنم ؟ براش بفرستم ببینه ؟؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید setayeshebaran تشکرکرده است .

    shabe niloofari (دوشنبه 31 تیر 92)

  10. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان چرا این پیج رو تنها گذاشتین ؟!

  11. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من نمی خوام م . ه رو از دست بدم

  12. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 22:38]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    783
    سطح
    14
    Points: 783, Level: 14
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 264 در 100 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام عزیزم.به دلت رجوع کن. توکل کن و برو جلو.حق یارت

  13. کاربر روبرو از پست مفید یکی مثل شما تشکرکرده است .

    setayeshebaran (شنبه 05 مرداد 92)

  14. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 شهریور 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-12-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,414
    سطح
    36
    Points: 3,414, Level: 36
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا هیچ کس با من حرف نمی زنه ؟!!!
    چطور امید م . ه رو بیشتر کنم ؟
    چطور دیدش رو نسبت به زندگی عوض کنم
    دیروز بهش می گفتم که خیلی ها هستند که حتی با امیدشون بیماری رو درمان کردن و ...
    همین فیلم برنامه ماه عسل ( صحبت های پیام دهکردی ) رو بهش گفتم
    گفت قبول دارم ، درکت می کنم و بهت حق می دم که ازم اینو بخوای ، گفت هم بهت حق می دم هم بهت حق نمی دم چون در هر دو حالت جای من نبودی و نیستی
    گفت درسته ، اما شرایط آدما با هم فرق می کنه
    نتیجه این حرفا اینکه 100% حرفمو قبول نکرد
    چی کار کنم ؟؟؟


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 23:53
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 22:24
  3. دخالت خانواده در امور شخصی
    توسط roze-zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 مرداد 91, 01:39
  4. کمک فوری:دزدیه شدن وب کم شخصی و تهدید به برقراری رابطه
    توسط sema در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 02:03
  5. انتخاب شغل و دغدغه های شخصی
    توسط محمد ضا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 بهمن 86, 16:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.