نقل قول نوشته اصلی توسط sahar amiri نمایش پست ها
خودم لیسانس نرم افزار هستم اما کلاسهای شبکه رو از بیرون رفتم مثلا network+ , ccna .ccnp و چند دوره ی مایکروسافت اما هر جا میرم میگن که واسه شبکه کسی رو لازم ندارن اگهی هم که میزنن فقط مرد میخوان حتی گفتم بدون حقوق هم باشم که فقط اطلاعاتم بره بالا قبول نکردن چند دوره ی حسابداری رو هم گذروندم با نرم افزار حسابداری اما اونم باز قبولم نمیکنن در این موارد هم مسلط هستم اما باز هم بی فایده فکر کنم مشکل اینه که اولا جمعیت بیکار زیاده و دوما هم بازار کاری وجود نداره. حالا برم روی برنامه نویسیم کار کنم ببینم اون چی میشه. ولی بعید میدونم کاری باشه. یا باید پارتی داشته باشه یه اهل یه سری مسائل باشی .
عزیزم اهل هیچ سری مسائل نمیخوادباشی بایدبیای بگی یه منشی معمولی میشم حقوق میگیرم 150 تا200تومن تا بیمه هم اصلابرام مهم نیست اونوقت میگن باشه ازفرداصبح بیاسرکار
اگه غیرازاینه بگی توروخداماهم بدونیم؟