به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 شهریور 91 [ 12:07]
    تاریخ عضویت
    1387-1-28
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    7,176
    سطح
    56
    Points: 7,176, Level: 56
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 174
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 88 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    +بچه ها من عاشق شدم ........ترا به خدا بگین چه کار کنم ؟؟؟؟؟////

    ماجرا از این جا شروع شد که

    سه سال پیش تو یه جشن عروسی با پسر دایی بابام اشنا شدم البته قبلن هم می شناختم و با خونمون امد و رفت داشت اما من هیچ علاقه و توجهی به اون نداشتم اما تو اون جشن با نگاهها و رفتاراش به من نشون داد بهم علاقه مند شده اما بازم من خیلی جدی نگرفتم توجهی نشون ندادنم از اون موقع به بعد تو هر مجلسی که منو میدید خودشو نشون می داد اما از وقتی که او این کارا رو می کرد من با وجودی که ازش خوشم اومده بود خیلی خودمو بهش نشون نمی دادم یا اگه خونواده ی ما برای عید دیدنی یا چیز دیگه خونشون می رفتن من نمی رفتم اما من همچنان به فکرش بودم و خیلی خیلی بهش علاقه پیدا کردم به قول خودمون عاشق شدم

    اما از وقتی که من علاقه پیدا کردم و می خوام ببینمش اون دیگه مثل اون وقتا نیست دیگه خونمون نمی یاد و من میمیرم تا ببینمش محل کارش یه شهر دیگست ومن همیشه منتظرش می مونم تا بیاد وقتی یم میاد نمی بینمش از بعد از عید تا الان چند بار اومد و رفته اما من هنوز نشده که ببینمش
    به دوستام یا خواهرام که می گم می گن اصلا بهت نمی یاد که از کسی خوشت بیاد اما من براش می میرم میترسم از دستش بدم او خودش اول شروع کرد حالا هم می خوام بهش برسم یا ای یا هیچ کس دیگه یه چیز دیگه اینکه خیلی خیلی مغروره
    با خودم فکر کردم بهش زنگ بزنم به یه بهونه ای اما می ترسم به خونوادش بگه ابروم بره اما طاقت ندارم می ترسم این کار رو کنم

    به نظر شما چه کار کنم که مجبور نشم بهش زنگ بزنم نگین که اون اگه دوستت داشته باشه خودش می یاد یا صبر کنم من می خوام حتما بهش برسم

  2. کاربر روبرو از پست مفید دانا تشکرکرده است .

    دانا (چهارشنبه 20 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم میخاد طلاقم بده یا نه؟؟؟؟؟
    توسط maryam 020 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 12:14
  2. ایا حالا که برگشته بگم برای همیشه بره؟؟؟؟؟
    توسط setare sorbi در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 23:08
  3. نمی دونم قصدش از این حرفها و رفتارها چیه ؟؟؟؟؟
    توسط ilm در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 آذر 90, 13:26
  4. +واقعا ارزش داره؟؟؟؟؟
    توسط majroh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 اردیبهشت 87, 09:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.