به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsa.. نمایش پست ها
    ممنونم ازتون مرسدس جان، اول بگم اشتباه تایپی شد میخواستم بگم ایشون به من میگن که نسبت بهشون بدبین هستم اما در واقع من به خودم حق میدم برای ازدواج ام اول به طرفم بدبین باشم تو هر موردی تا بعد بتونم اطمینان کامل بکنم، در مورد ناراحتی ام در واقع بیشتر عصبانیتم اینکه در یه جلسه که من با ایشون رفتم پیش یکی از اعضای خانوادشون به پیشنهاد ایشون که گفتند بزرگترم هستند و گفتند دوست دارند با من اشنا بشم منم قبول کردم و رفتم اونجا جو برام سنگین بود و توی صحبتهایی که کردند از همون اول راجع به این بود که تیپ من با خانواده ی ایشون فرق میکنند و ممکنه من با موجی از برخوردها مواجهه بشم (من از نظر ظاهری مانتویی هستم اما سر و سنگین و تیپ ساده ای دارم خود این اقا به من گفتند که تیپ و ظاهرتون رو دوست دارم ) و اینکه فلان عروس مانتویی که اومد برخورد فلانی چه جور بود و فلانی هنوز از اون عروس خوشش نمیاد و خلاصه حرف ین بود که خیلی ها از تیپ من خوششون نخواهد امد و برخورد میشه و من اونجا احساس کردم واقعا یه مشکل خیلی بزرگی دارم که باید یه جوری پوشش بدن که کسی نفهمه این مشکل منو و ناراحت شدم و بعدا که ایشون متوجه شدند گفتند من نباید ناراحت میشدم و تازه بی احترامی کردم به اون فرد خانوادشون که منو دیدن وقتی که ناراحت شدم و گفتنند من خیلی بدبینم .............. اینکه میگم خیلی بچه هستند به چند دلیل یکی اینکه از همون بار اول که فقط جهت اشنایی خانواده ها همو دیدیم و اینکه خانواده ایشون با من اشنا بشن ایشون شروع کردند به من اس ام اس عشقولانه دادند و منو با اسمهای خاص خطاب کردند که اینکارشون که ما هنوز اصلا با هم هیچ حرفی نزدیم و هیچ تفاهمی نرسیدیم بچگیه ........ نمیدونم من اشتباه میکنم یا کسایی که میگن کم کم ازش خوشت میاد و جذبش میشی ............لطفا بهم کمک کنید
    خوب ایشون هر چه قدر هم نکات مثبتی داشته از نظر اخلاقی که من اشتباه کردم از صحبتای شما برداشت من 1 آقای فول پروتکل بود ولی اینکه خاهراشون یا فامیل و... باید شمارو تایید کنن یا این آقا منتظر تایید این و اون هستن نقاط ضعفی هستش که بعد زندگی میتونه تاثیر گذار منفی باشه و جای فکر و تعمل دیگه ای داره

    اینکه با ظاحر شما مشکل دارن بنظر من درستش اینکه شمارو تو همین غالبی که هستید قبول کنن ، مگر اینکه خودتون قبول کنید و خودتون رو تغییربدهید
    اس ام اس و.... بله حق با شماست و به نوعی کم تجربگی و بچگی هستش و اینکه اختیار عمل رو واضح به خواهراشون یا فامیل اینا در مورد ظاحر و.... بدن عامل بچگی و عدم استقلال و خط فکری ایشون هستش.
    و حرف شنوی و تاثیر پذیری و ... ایشون میتونه تو زندگی خیلی تاثیر گذار باشه و به قوله معروف آشپز که چنتا بشه غذا یا شور میشه یا بی نمک.
    البته من براساس حرفای شما اینارو استنباط کردم.
    براتون آرزوی خوشبتی میکنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید mercedes62 تشکرکرده است .

    mahsa.. (جمعه 28 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.