
نوشته اصلی توسط
dokhtar
میخوام این ذهنم رو بتونم از احساس گناه خالی کنم
هر شکستی که میخورم تو هر چی که موفق نمیشم هر چیزی که میشه ناخوداگاه یاد گناهم می افتم
شب میخوام صبح بیدار میشم غذا میخورم هر کار میکنم لحظه ایی وجدانم رهام نمیکنه
خیلی ازار دهنده شده زندگی
شاید اگه اون ادم فقط یک بار بهم میگفت که من رو بخشید الان خیلی راحت زندگی میکردم ولی نگفته و من دلم میخواد دوباره برگردم و بهش ثابت کنم ادم خوبی هستم
ادم وفاداری هستم دختر بدی نیستم ولی اتفاق نمی افته
جهنم تو همین دنیاست همین وجدان ماست
خود جهنمه انقدر عذابت میده تا کم بیاری
دنیایه بعدیی وجود نداره ما هممون تو این دنیا تاوان گناهمون رو پس میدیم ولی نمیدونم کی تاوان گناه من تموم میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)