خوب الان بعد 3 سال چی می خواهی ؟
احساس گناه و عذاب وجدان شما شما خوب هست ، ولی برای اینکه زندگیتون راه درست رو برید ! نه اینکه زندگیتون رو مختل کنه
برگرد به زندگی عادیت ، اون کارشون ، مثل شنود و ... هم فقط برای فرار از مهریه بوده .
برو زندگیتو بکن ، اگه خواستگار داری روشون فکر کن .
یکی از نشانه های قبول شدن توبه پیش خدا ، انجام ندادن همان گناه هست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)