به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 32
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtar نمایش پست ها
    بله باور کنین میگفت خبر نداره تا حالا با هیچ دختری اخه تو رابطه نبوده خیلی پاک بوده نمیدونسته
    میگفت این کار خیلی حال بهم زن و چندشه
    شایدم هم اعتماد به نفسش رو نداشت نمیدونم
    منم شاید زیاد جذاب نیستم شاید اون زنی که اون تو رویاهاش بوده من نبودم نمیدونم واقعا
    شاید میترسید از رابطه جنسی شاید از مسئولیت پذیریش میترسید واقعا خیلی دوست دارم بدونم ایا الان با زنی تو نسته تو رابهط باشه یا نه
    مرسی به خاطر دعاتون
    من حرفه شمارو باور میکنم ، من که 1 پسر مجردم تا بحال دستم به دختر نخورده و تمام واجبات دینم رعایت میکنم من حرفم اینکه مگه میشه 1 پسر از مشکل جنسیش خبر نداشته باشه!!!! حتی مجرد!!!!!!!!!!!! ببینید رفلکسا و اون تغییرات و اتفاقات جنسی که تو پسر از 14-15 سالگی میوفته میشه اینارو نفهمه؟ میشه ندونه؟

    اینجا جاش نیست که بحسشو باز کنم اصلا همچین چیزی مگه میشه ؟ این کذب محضه و حتی برا 1 پسر 14-15 ساله خند داره

    موفق باشید
    ویرایش توسط mercedes62 : جمعه 28 تیر 92 در ساعت 17:17

  2. 3 کاربر از پست مفید mercedes62 تشکرکرده اند .

    dokhtar (جمعه 28 تیر 92), meinoush (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 01 مرداد 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    4,969
    سطح
    45
    Points: 4,969, Level: 45
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اون زندگی که داشتیدوکاربدی که انجام دادید خیلی عجیب وتکان دهنده است.
    درموردخودشماچطور5سال اونطوری زندگی کردید؟؟؟خودتون مشکلی ندارید؟


    درمورداحساس گناهتون ازرحمت وبخشش خداناامیدنباشید اولین شرط پذیرش توبه اینه که دیگه اون کارگناه راانجام ندهیدوتاآخرعمرسعی کنیدپاک بمانیدوازراه های مشروع نیازتون روبرطرف کنید.

    باتمام مشکلی که همسرتون داشته شمانبایدگناه می کردیداگربهتون فشاراومده بودعاقلانه بایدجدامیشدیدوطلاق می گرفتید. حالاکه خیانت کردیدواقعابایدازش بخشش بخواهید دوباره بریدپیشش یاتماس بگیریدوبگیدبرای آخرین بازازش بخشش می خواهیدوهیچ توقع دیگه ای ندارید عذاب وجدانتون روصادقانه بگیداگرحضوری نمیشه تویه نامه بنویسیدوبه دستش برسونیدیابایه آدم مومن درمیون بذاریدوبگیدازطرف شماازش حلالیت بخواد.

  4. کاربر روبرو از پست مفید sahelneshin تشکرکرده است .

    dokhtar (جمعه 28 تیر 92)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 فروردین 93 [ 23:52]
    تاریخ عضویت
    1392-4-28
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    54
    سطح
    1
    Points: 54, Level: 1
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    20

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همه این کارها رو کردم بهش گفتم که من رو ببخشه ولی جوابم رو نداده سه ساله دارم بهش میگم
    خودم میدونم کار بدی کردم برای همین نوشتم احساس گناه میکنم
    تو اون 5 سال مشکل داشتم به شدت افسرده بودم نیاز جنسی چیزیه که به سختی میشه کنترلش کرد ولی عاشقه شوهرم بودم
    حاضر بودم به خاطرش تحمل کنم ولی بعد 5 سال یهو انگاری انقدر این نیاز سر باز کرده بود که باعث شد من این گناه رو بکنم
    که کاش نمیکردم که کاش هیچ وقت خیانت نمیکردم کاش راه درست رو انتخاب میکردم

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    خوب الان بعد 3 سال چی می خواهی ؟
    احساس گناه و عذاب وجدان شما شما خوب هست ، ولی برای اینکه زندگیتون راه درست رو برید ! نه اینکه زندگیتون رو مختل کنه
    برگرد به زندگی عادیت ، اون کارشون ، مثل شنود و ... هم فقط برای فرار از مهریه بوده .
    برو زندگیتو بکن ، اگه خواستگار داری روشون فکر کن .
    یکی از نشانه های قبول شدن توبه پیش خدا ، انجام ندادن همان گناه هست .

  7. 4 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    dokhtar (جمعه 28 تیر 92), meinoush (جمعه 28 تیر 92), mercedes62 (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 01 مرداد 92)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 فروردین 93 [ 23:52]
    تاریخ عضویت
    1392-4-28
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    54
    سطح
    1
    Points: 54, Level: 1
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    20

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط داود.ت نمایش پست ها
    خوب الان بعد 3 سال چی می خواهی ؟
    .
    میخوام این ذهنم رو بتونم از احساس گناه خالی کنم
    هر شکستی که میخورم تو هر چی که موفق نمیشم هر چیزی که میشه ناخوداگاه یاد گناهم می افتم
    شب میخوام صبح بیدار میشم غذا میخورم هر کار میکنم لحظه ایی وجدانم رهام نمیکنه
    خیلی ازار دهنده شده زندگی
    شاید اگه اون ادم فقط یک بار بهم میگفت که من رو بخشید الان خیلی راحت زندگی میکردم ولی نگفته و من دلم میخواد دوباره برگردم و بهش ثابت کنم ادم خوبی هستم
    ادم وفاداری هستم دختر بدی نیستم ولی اتفاق نمی افته
    جهنم تو همین دنیاست همین وجدان ماست
    خود جهنمه انقدر عذابت میده تا کم بیاری
    دنیایه بعدیی وجود نداره ما هممون تو این دنیا تاوان گناهمون رو پس میدیم ولی نمیدونم کی تاوان گناه من تموم میشه
    ویرایش توسط dokhtar : جمعه 28 تیر 92 در ساعت 18:07

  9. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtar نمایش پست ها
    میخوام این ذهنم رو بتونم از احساس گناه خالی کنم
    هر شکستی که میخورم تو هر چی که موفق نمیشم هر چیزی که میشه ناخوداگاه یاد گناهم می افتم
    شب میخوام صبح بیدار میشم غذا میخورم هر کار میکنم لحظه ایی وجدانم رهام نمیکنه
    خیلی ازار دهنده شده زندگی
    شاید اگه اون ادم فقط یک بار بهم میگفت که من رو بخشید الان خیلی راحت زندگی میکردم ولی نگفته و من دلم میخواد دوباره برگردم و بهش ثابت کنم ادم خوبی هستم
    ادم وفاداری هستم دختر بدی نیستم ولی اتفاق نمی افته
    جهنم تو همین دنیاست همین وجدان ماست
    خود جهنمه انقدر عذابت میده تا کم بیاری
    دنیایه بعدیی وجود نداره ما هممون تو این دنیا تاوان گناهمون رو پس میدیم ولی نمیدونم کی تاوان گناه من تموم میشه
    5 سال زمان کمی نبوده برای اثبات همه این خوبی هایی که گفتید ! نمی خوام از گناه هم شما کم کنم ، ولی بدونید هرکسی 5 سال نمی سازه با این مشکلات !
    به نظرم این آقا شما رو از دست دادن ، تا اینکه شما ایشون رو از دست داده باشید .
    این احساس گناه هم بهش جهت بدید جهت زندگی بهتر ، اینکه باعث گناه دیگه نشه و الی این هم گناه بزرگی هست که در حق خودتون می کنید .

  10. 3 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    dokhtar (جمعه 28 تیر 92), meinoush (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 01 مرداد 92)

  11. #27
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    آخه دختر خوب امکان نداره ندونسته باشه که مشکل داره.
    چندشش می شده؟! بیخود کرده ازدواج کرده. اینو قبل ازدواج به خودش می گفت تو رو الاف نمی کرد. اخه چرا می ذاری یکی انقدر با اعصابت بازی کنه؟ ولش کن بذار از ذهنت بره بیرون. به خودت برس.
    تو 5 سال عمرتو پیشش هدر دادی. سه سال هم می گی احساس گناه داشتی. 8 سال عمر به پای اون گذاشتی؟؟؟ دیگه از جون خودت چی می خوای؟؟؟ اونی که فریبت داده بهت دروغ گفته و واقعا بهت خیانت کرده اونه نه تو. عوض اینکه اون از تو معذرت بخواد تو می خوای؟ چند سال از عمرتو به خاطر خودخواهیش هدر داده. وقتی دیده اوضاعش اینه نکرده ازت جدا شه. انقدر نگهت داشته تو اون زندگی که بری به قول خودت مثلا خیانت کنی تا مدرک داشته باشه تا نتونی هیچی ازش بخوای و بفرستت بری. الانم می خواهی اون تو رو ببخشه!! بابا چه خبره؟
    به نظر من خیانت نکردی. الانم که باکره ای. به جای اینکه بعد 8 سال بازم خودتو الاف اون ادم کنی بگرد یه ادم حسابی پیدا کن باهاش ازدواح کن. روانشناس اگه نرفتی برو. انقدر فکرتو واسه این ادم نذار. گناه داری به خدا! به خودت برس.
    ویرایش توسط meinoush : جمعه 28 تیر 92 در ساعت 19:29

  12. 6 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 28 تیر 92), dokhtar (جمعه 28 تیر 92), khoshkhabar (یکشنبه 30 تیر 92), mercedes62 (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 01 مرداد 92), داود.ت (جمعه 28 تیر 92)

  13. #28
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آخه دختر ساده تر از تو هم توی این دنیا هست ؟؟؟؟؟

  14. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 01 مرداد 92), meinoush (سه شنبه 01 مرداد 92)

  15. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 فروردین 93 [ 23:52]
    تاریخ عضویت
    1392-4-28
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    54
    سطح
    1
    Points: 54, Level: 1
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    20

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
    آخه دختر ساده تر از تو هم توی این دنیا هست ؟؟؟؟؟
    من ساده نیستم اگه ادم ساده ایی بودم که خیانت نمیکردم :((

  16. #30
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام،خودت به اشتباه اعتراف داری پس درموردبدبودن خیانت چیزی نمیگم،توحق داشتن یه رابطه جنسی رضایت بخش رودرصورت ازدواج داری پس این حق خودت روضایع نکن،اون خانواده هم یه جاگناهکاره وقتی متوجه شدن تو داری گناه میکنی اولین وظیفه شرعی ووجدانیشون این بوده جلو گناه یک انسان که جزو خانودشون هست روبگیرن هرچند خوداون شخص قبول نکنه.باطلاق تمام تعهدات شما واونهابه هم تموم شد...هیچ مسئولیتی درقبال گذشته ت به اونها نداری.... .................................................. .................................................. .................................................. .............................................بخ ی ازاحساس گناه الانت درسته به دو دلیل۱_باخدابه شرط داری توبه میکنی خدایا من توبه میکنم به شرطی که کاری کنی شوهرم منو ببخشه وزنگ میزنی به شوهرت میبینی تورو نبخشیده خب باخودت میگی پس توبه قبول نشد(درستم حدس زدی)دوباره میری سراغ خدا بازهم به شرط.دخترخوب خواهر عزیز"شرط اول توبه خلوصه "فقط وفقط واول وآخر به خاطرخدا توبه کنی حتی اگه تمام دنیابه سمت گوجه گندیده پرت کردندو تا آخرعمرتوروگناهکار دونستند.اصلا دیگه مهم نیست اونا چه فکرمیکنند ازاین خیال بیابیرون شایدهیچوقت هم ندونی ومتوجه نخواهی شدچراشوهرت وخانوادش قبولت نمیکنن این به خودشون مربوطه نه تو.۲_دومین دلیل عدم توفیقت به توبه جهان بینی معنوی غلط که داری درسته این دنیاهم دار مکافاته ولی خیلیا مجازاتشون میمونه اون دنیامخصوصا کسانی که به لحاظ اعتقادی گناه روتوجیه میکنند زنامیکنند درحالی که(نعوذبالله)خدایی روتصورمیکنند که به اونها آزادی این کار روداده وبه اسم عشق توجیه میکنند(شرک اعتقادی)یاکسانی که نسل کشی های وحشتناک میکنند تا آخرعمرهم توبه نمیکنند حتی توجیه هم میکنند...پس بیخود اون دنیارو زیرسوال نبر.درموردخداهم تصورنکن بیکاروایساده کی تو گناه میکنی حالتوبگیره.او همیشه منتظربازگشت ماست،(نبئ عبادی انی انا الغفورالرحیم؛بندگانم را آگاه سازکه همانا من بخشنده ومهربانم(۴۹حجر).بدبودن خیانت صرفا به خاطر دیگران نیست وگرنه انسان مجرد میتونست گناه جنسی انجام بدهد.یکی ازنشانه های قبولی توبه دل شکسته شدن واشکه،بقیشم دوستان گفتند.

  17. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    dokhtar (سه شنبه 01 مرداد 92), meinoush (سه شنبه 01 مرداد 92), tamanaye man (سه شنبه 01 مرداد 92)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.