تشکرشده 279 در 146 پست
dokhtar (جمعه 28 تیر 92)
تشکرشده 3 در 3 پست
بله باور کنین میگفت خبر نداره تا حالا با هیچ دختری اخه تو رابطه نبوده خیلی پاک بوده نمیدونسته
میگفت این کار خیلی حال بهم زن و چندشه
شایدم هم اعتماد به نفسش رو نداشت نمیدونم
منم شاید زیاد جذاب نیستم شاید اون زنی که اون تو رویاهاش بوده من نبودم نمیدونم واقعا
شاید میترسید از رابطه جنسی شاید از مسئولیت پذیریش میترسید واقعا خیلی دوست دارم بدونم ایا الان با زنی تو نسته تو رابهط باشه یا نه
مرسی به خاطر دعاتون
مهربونی... (سه شنبه 01 مرداد 92)
تشکرشده 279 در 146 پست
من حرفه شمارو باور میکنم ، من که 1 پسر مجردم تا بحال دستم به دختر نخورده و تمام واجبات دینم رعایت میکنم من حرفم اینکه مگه میشه 1 پسر از مشکل جنسیش خبر نداشته باشه!!!! حتی مجرد!!!!!!!!!!!! ببینید رفلکسا و اون تغییرات و اتفاقات جنسی که تو پسر از 14-15 سالگی میوفته میشه اینارو نفهمه؟ میشه ندونه؟
اینجا جاش نیست که بحسشو باز کنم اصلا همچین چیزی مگه میشه ؟ این کذب محضه و حتی برا 1 پسر 14-15 ساله خند داره
موفق باشید
ویرایش توسط mercedes62 : جمعه 28 تیر 92 در ساعت 17:17
dokhtar (جمعه 28 تیر 92), meinoush (جمعه 28 تیر 92),tamanaye man(سه شنبه 01 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)