نقل قول نوشته اصلی توسط tanha_999
باید همه جوانبو بسنجی به نظرم تحقیق کن چرا با وجود دوتا بچه زنش ترکش کرده این خیلی مهم والا چه اشکالی داره راستی باید بشینی فک کنی ببینی می تونی با بچه های این اقا کنار بیای چون واقعا این دوتا بچه هیچ گناهی ندارن و نداشتن و حق یک زندگی خو ب و قشنگ رو دارن اگه بتونی با بچه ها کنار بیای بیشتر مشکلات خود به خود حل میشه البته باید ببینی بچه ها تو رو می پذیرن که باهاشون هم خونه شی؟ فقط پذیرفتن شما کافی نیست اونا هم خیلی مهم هستن
حالا کی گقت دو تا بچه داره؟؟
بابا بیچاره شماره زده فقط.

به نظر من هم بهتره اول به دلیل کاری که میکنید بیشتر فکر کنید.
وضیعت روحی فعلی شخص مقابل؟
میزان علاقه شما به ایشان؟
و آگاهی کامل از شرایط قبلی ایشان.

در ضمن یکی از همسایگان ما هم شرایطی دقیقاً مانند شما داشت و حالا زندگی معمولیی دارند.
البته در زمان ازدواج مجدد یک دختر 6 ساله داشتند که آن بچه زن جدید را به اندازه مادر خود اگر می بود، دوست دارد.
و این زن هم این بچه را.
اما در کل فکر کنم مشکل اساسی ایجاد رابطه با بچه باشد.