حالا کی گقت دو تا بچه داره؟؟نوشته اصلی توسط tanha_999
بابا بیچاره شماره زده فقط.
به نظر من هم بهتره اول به دلیل کاری که میکنید بیشتر فکر کنید.
وضیعت روحی فعلی شخص مقابل؟
میزان علاقه شما به ایشان؟
و آگاهی کامل از شرایط قبلی ایشان.
در ضمن یکی از همسایگان ما هم شرایطی دقیقاً مانند شما داشت و حالا زندگی معمولیی دارند.
البته در زمان ازدواج مجدد یک دختر 6 ساله داشتند که آن بچه زن جدید را به اندازه مادر خود اگر می بود، دوست دارد.
و این زن هم این بچه را.
اما در کل فکر کنم مشکل اساسی ایجاد رابطه با بچه باشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)