بابا بی خیال. خودشون می دونستن تهش جداییه که انقدر همه چیتو کنترل می کردن. می خواستن مچتو بگیرن مدارک داشته باشن که مجبورت کنن مهرو ببخشی و هیچی نخوای و بدون اینکه براشون دردسر درست کنی بری. اینکارم که کردن. حالا این وسط تو واسه چی عذاب وجدان داری؟؟ گذشته رو ول کن. الانم که می گی خیلی وقته جدا شدین. با گذشته ات کنار بیا و اینده رو بچسب. ضمنا مگه میشه خود اقا ندونسته باشه مشکل داره؟؟ حتما می دونسته اما شاید مقدارشو نه. موفق باشی.
راستی اینا نظرات من بود. ممکنه اشتباه کنم.
راستی یه روانشناس خوب و متخصص پرس و جو کن برو. بعد طلاق به همه فشار میاد. حالا شما 5 سال زندگیتم که خیلی رو به راه نبوده بیشتر بهت فشار اومده. به خودت برس. یه مدت برو پیش یه روانشناس یا مشاوری که خوب باشه. ورزش کن. به تغذیه ات هم برس. با دوستات برو بیرون. دوستای جدید پیدا کن. احتمالا چیزی که الان گرفتارشی بیشتر عادت کردنه. بهش عادت کرده بودی. اما بری پیش روانشناس متخصص و خوب بهت می تونه کمک کنه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)