طلب بخشش از خدا کن چون اون دیگه نیست و از خدا بخواه که رضایته اونم برای تو جلب کنه حتما این کارو انجام میده چون بزرگتر از اون چیزیه که فکر کنی
زیادم به خودت تلقین نکن هر اتفاقه بدی که برات میفته تاوان اون گناهه
همه ی تقصیرارو گردنه خودت ننداز اونا هم ی جورایی که میگی مقصر بودن پس 100 درصد گناه کار نیستی جرقشو اونا زدن چون تو زندگیت تجسس کردن که از لحاظه دینی کاره بدیه و گناه داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)