خوب چون پسرهای باسیاست ( جایگزین واژه بد) یه مدت که با دخترهای با سیاست حال میکنن و تجربه میگه که برن و برای زندگی آیندشون یکی ساده و متینش رو پیدا کنند.
و پسرهای ساده هم که بی تجربه اند و اهل این کارها و روابط نیستند میگن باید این جوری باشه، اون جوری باشه و یه ضرب انتخاب می کنند. حالا کیا رو، خوب دخترهای با سیاست رو دیگه..

البته جنبه عمومیت مطلق نداره.

امضا
کلاً مضاح