کاری که کردی خیانته! حالا اگه هم طوری شد (که البته خیلی سخته) که برگشتی مطمئن باش مثه روز اول نمیشه الان همه می دونن و اگه بری دوباره اونجا همه بهت به چشم خائن نگاه می کنن و عذاب می کشی! تاوان کاریم که کردی همینه الان می کشیی! (البته با طلاق منطقی تموم شدی!) ظاهرا سنتون هم زیره 30 ساله، سعی کن توبه کنی و فراموش و یه زندگی تازه ای واسه خودت بسازی








علاقه مندی ها (Bookmarks)