سلام، واقعا اگه چیزایی که گفتی صحت داشته باشه باید به حالت غبطه خورد... خیلی از آقایون آرزوی داشتن خانمی مثل شما رو دارن، مطمئن باشید پایان شب سیه سفید است، قدر خودتونو بیشتر بدونید و دیگه دخترایی که میگن فلانی خواستگارمون بوده خیلیاش دروغه واسه کلاس! البته اگه راست هم باشه مهم نیست شاید هنوز کسی خودشو در شان شما ندیده فقط سعه صدر داشته باشید و قدر داشته هاتونو بدونید خلاصه بازم میگم خیلی از آقایون (از جمله خود من) آرزومون ازدواج با خانمی با ویژگی ها و خصایص شماست... انشاله همه چی روبراه میشه






ولی هنوزم ازواج نکردم

علاقه مندی ها (Bookmarks)