به نظرمن عوض اینکه وقتتون روصرف فکرکردن راجع به مهریه وحق طلاق بکنیدبااون خانم چندجلسه پیش مشاوروروانپزشک بریدوبخواهیدازهرلحاظشمارو بررسی کنن مبادااختلال شخصیتی داشته باشه این توصیه منوجدی بگیریدفکرنکنیدقیافه طرف دادمیزنه مشککل داره من بعددوسال تحمل کردن فهمیدم همسرم مشکل داره وبامشاوره درست میشد ولی دیگه دیرشده ودارم طلاق میگیرم.
شماهم دنبال پیداکردن شناخت واقعی باش .








علاقه مندی ها (Bookmarks)