به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 125 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829303132333444546474124 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 1246
  1. #231
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    بازی وا لیبا ل ل ایران 3 بر صفر و ا لیبا ل ا لمان شکست داد
    فردا شب بازی و ا لبیا ل ایران و وا لبیا ل ا لمان بازی در تهران بازی داریم
    بازیکنان جوان و ا لبیا ل ایران و مربی و سرمربی تیم و ا لبیا ل ایران این برد شیرین تبربک می گویم
    این برد شیرین و ا لبیا ل ایران به مردم عزیز ایران تبربک می گویم

  2. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    sookoot (چهارشنبه 26 تیر 92), taraneh89 (جمعه 21 تیر 92), ویدا@ (شنبه 22 تیر 92), بی دل (جمعه 21 تیر 92), باران بهاری11 (شنبه 22 تیر 92), دختر مهربون (شنبه 22 تیر 92), شیدا. (شنبه 22 تیر 92)

  3. #232
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    مبارک باشه آقای ابراهیمی

    هر چند به شخصه ...

    ولی برای اینکه با شما شادی کرده باشم،:

    هـــــــــــیــــــــــــ ــــي هــــــــــــــوراااااااا اااا ما بردیــــــــــــــــم

    خاله بهـــــــــار!!!!!!! بوگووووو دیگه! اون عمو و خاله احیانا چیکار میکردند که گفتی کاش قضیه ازدواجشون حل بشه؟ تعریف کن! زووووود باش!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  4. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    omid65 (جمعه 21 تیر 92), sookoot (چهارشنبه 26 تیر 92), taraneh89 (جمعه 21 تیر 92), ویدا@ (شنبه 22 تیر 92), محمدابراهیمی (جمعه 21 تیر 92), باران بهاری11 (شنبه 22 تیر 92), شیدا. (شنبه 22 تیر 92), صاعد (شنبه 22 تیر 92)

  5. #233
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    واقعا اگر روانشناس میشدم شاید پا میشدم مراجع رو میزدم! خدا رو شکر که هیچ وقت به ذهنم خطور نکرد که اینکاره شم
    وای بی دل جان خدا نکشدت .....فکر کن بیچاره منشیت حکم ناجی مراجعین رو هم داشت بیجاره هر دفعه میانجیگری کنه...
    وقتی میخندیدم گفتم چه انرژی های مثبتی دریافت کردی چون منو خندوندی...




    جناب روزنه برین این لینکی براتون میذارم پست دو


    البته قبلش بگم خونسردیتونو حفظ کنید و به خودتون مثلث (همون مسلط) باشید ...اینطوری نشینا
    http://www.hamdardi.net/thread-29096.html#post279936

    چقد شبیه ازین بچه فضولا شدم

    جدای شوخی خب اسمتون رو فارسی مینوشتین ملت رو راحت میکردین این تاوان میهن گریزیه

    از قدیم گفتن فارسی را پاس بداریم فینگلیش را زاپاس




    جناب ابراهیمی کشتین ما رو رفتیم اون وبلاگ مذکورتون دیدین چه بچه ی خوبیم حالا جایزم چیه؟؟؟یه نی نی یافتم گفتم بیام بگم شمایین؟ اما پسر استادتون بود....
    هرچی هم گشتم شما رو نیافتم....کجا بودین شووومااااا؟؟؟
    حالا این این سایته به چه درد ما میخورد همه که کنکور ارشد ندارن همه هم مشاوره نخوندن....
    سایت فعال و خوبی بود به همتون خداقوت میگم و براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم...



    بچه ها دقت کردین جناب صابر و جناب فرهنگ که پای ثابت سایت بودن نیستن؟؟!!!!!!!میشل تو هم کم پیدا شدیا؟؟؟؟؟؟؟راحیل ؟ریحانه؟

    فکرکنم جناب فرهنگ دارن تاوان خندیدن به بچه های امتحانی رو پس میدن ....



    من برم دیگه

    خداحافظتون ...یه جوک هم یادم اومد بعدا میگم...

  6. 7 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 26 تیر 92), reihane_b (سه شنبه 25 تیر 92), rozaneh (شنبه 22 تیر 92), ویدا@ (شنبه 22 تیر 92), بی دل (سه شنبه 25 تیر 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 26 تیر 92), صاعد (شنبه 22 تیر 92)

  7. #234
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلاااااااااام
    خوبین بچه ها؟
    می بینم که بزرگترامون تو باغ هستن!بی دل جان،ترانه عزیزم، دختر مهربون، آقای ابراهیمی و.... خوشحالم باهاتون آشنا میشم!نیست که چند وقتی نبودیم، دوباره داریم با هم آشنا میشیم!

    هم تیمیم حالش چطوره؟باران جان خوبی؟خوش میگذره ؟
    عزیززززززززم دیدم چقدر تقلا کردی ازشون جایزه بگیری ولی....
    خب در حال حاظر شبکه شما، ما رو مهمان مازندران کرده! حالا چند روز دیگه هم مهمان استان آقای روزنه میشیم ایشالا.اینم تعطیلات تابستان ما!برای خودمون با تی وی همه جا دور زدیم!


    باران! میگم حریف رو زمین زدیا نه؟کاش یه کم بهشون رحم میکردی!حداقل باغ رو ترک نمی کردن!اینجا دیگه مالِ مال خودمون شد

    حالا خوبه آقای ببر افتخار داد دو جمله از حال واحوالش بهمون گفت.
    نمیدونم ایشون و اوشون! که غلط املایی داشتن، چی شد که شکست خوردن، ولی هر چی بود شکست سنگینی بود براشون که ترک باغ کردن

    غلط املایی داشته باشی، کیکت وا بره بیای عکسشو بذاری جلو ملّت! مگه میشه بازم بگی شکست نخوردم؟!


    ما که رفتیم ولی باغ شش دنگش به نام تیم ما شد!
    ویرایش توسط reihane_b : سه شنبه 25 تیر 92 در ساعت 22:41

  8. 9 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    rozaneh (چهارشنبه 26 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 26 تیر 92), ویدا@ (چهارشنبه 26 تیر 92), بی نهایت (چهارشنبه 26 تیر 92), بی دل (سه شنبه 25 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), دختر مهربون (دوشنبه 14 مرداد 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 26 تیر 92), صاعد (چهارشنبه 26 تیر 92)

  9. #235
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    علیک سلااااااام

    باز یه دو روز سر و کله ات پیدا شد و یه توپی میخوای بندازی وسط زمین و د فرار؟


    اون رفیقت که ست سوم رو باخت و رفت همون محل خودشون عرض اندام کنه


    ایشون و اووشون مقتدرانه باغ رو واسه باقی تیم رها کردن وگرنه شکست؟ اوا خواهر این حرفا چیه؟



    بگذریم آواتارت واقعاً معصوم و قشنگه .
    ریحانه خانوم نکن اینکارارو، اگه اومدی موندنی باش واسه فراهم کردن موجبات شادی دوستان عرض کردم


    خداییش این ریحانه منو یاد اون مورچهه که هی میامد سیخ میکرد تو گوش مورچه خوار و در میرفت یا اون خرگوشه که هی میامد وقتی آقا شیره خواب بود پا میذاشت رو دمش و د فرار میندازه

    حالا اشکال نداره این دو روزم بیا هی دار و درخت های باغ و بزک کن ما که بخیل نیستیم
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم

    ویرایش توسط rozaneh : چهارشنبه 26 تیر 92 در ساعت 10:25

  10. 4 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 26 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 26 تیر 92), صاعد (چهارشنبه 26 تیر 92)

  11. #236
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    سلام سلام سلام


    با این توصیفاتی که کردی یک چیزی توی مایه های مادر فولاد زره باید باشم
    اومدم عکس اون تصویری را که شما ها از من کشیدید رو اینجا بگذارم نشد. از مجوع نظرات که هورمونهای تستوسترون و کروموزوم های وای وای وای ... (yyyy) و ابروهای قاجاری یا هخامنشی و... یک عکسی پیدا کردم که یک هیکل آرنولدی با سبیلهایی از بنا گوش در رفته و پوستی زمخت و همون ابروهای مورد نظر حالا فکر کنید این آدم چادری هم بر سر داره و... چه شود!
    فقط موندم با این توصیف این شوهر من بنده خدا دل به چی بسته!

    چقدر این توصیفات و تصویرهای لطیف ذهنی تون منو به زندگی امیدوار کرد.

    آخرین باری که قدم را اندازه زدم چیزی حدود ۱۶۸-۷۰ بودم و جثه بسیار معمولی دارم با وزن (جدیدا وزن کردم) ۱۵۸.۵
    به گفته اطرافیان (دوست و خانواده و...) صورت بسیار آرام و مهربان و در عین حال بی بی فیسی دارم. به گفته آنها حتی در زمانهایی که از استرس داشته ام میمرده ام، آنها فکر میکردند که من چه آرامشی دارم!
    وا ویلا این بی دل بی دلی که ما انقدر باهاش رله بودیم انقدر گنده لات بود و ما نمیدونستیم . بـــا ما چاکریم . آی نفس کــــش کی حریف بی دله 158 کیلویی هست بیاد وسط رینگ .

    حریف نمی بینم برات . تکه تکی به مولا .

    الکی نبود آزمایش تستسترونش اونجور شد و کرومزوماش وای وای وای .

    ما صورت آرام و مهربانش رو ندیده رنگ از رخسارمون پرید . ج جمالتو . سیبیلاتو عشق است خوش مرام . شما گنده لات و ما شوکولاتیم .

    با این اوصافی که کرومزوم های شما داره احتمالا در طفولیت اینجوری بودی .




    آدم-لات-به-این-میگن-عکس.jpg
    ویرایش توسط baran.68 : چهارشنبه 26 تیر 92 در ساعت 18:09

  12. 11 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 26 تیر 92), reihane_b (چهارشنبه 26 تیر 92), rozaneh (پنجشنبه 27 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 26 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), ویدا@ (چهارشنبه 26 تیر 92), بی نهایت (چهارشنبه 26 تیر 92), بی دل (چهارشنبه 26 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 26 تیر 92), صاعد (چهارشنبه 26 تیر 92)

  13. #237
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    مرسی باران جان از توجه و تذکرت فکر کن ۱۵۸.۵!!!! اونوقت بشکل مکعب میشدم !

    ولی جدا اگه میشد چی میشد؟!

    اونوقت مادر چی؟ نزاییده بود بیاد بگه بی دل چنینه و چونونه!

    آره آبجی!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  14. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 26 تیر 92), reihane_b (چهارشنبه 26 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 26 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), بی نهایت (چهارشنبه 26 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), دختر مهربون (دوشنبه 14 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 27 تیر 92), صاعد (چهارشنبه 26 تیر 92)

  15. #238
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    بچه ها دقت کردید هر که رفت تو تصویر ذهنی سوژه شد بعد یک مدت شطرنجی شد و دیگه اینورا پیداش نشد؟ از جمله میشل، فرهنگ، کامروا. فقط موندم بقیه که هنوز محو نشدن چقدر ظرف وجودیشون شکل قابلمه آش عمیقه . اگر ممکنه آش ما رو هم مهمون کنن.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  16. 8 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    reihane_b (پنجشنبه 27 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 26 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), ویدا@ (پنجشنبه 27 تیر 92), بی نهایت (چهارشنبه 26 تیر 92), بی دل (چهارشنبه 26 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 27 تیر 92)

  17. #239
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
    بچه ها دقت کردید هر که رفت تو تصویر ذهنی سوژه شد بعد یک مدت شطرنجی شد و دیگه اینورا پیداش نشد؟
    مثال نقضش منم که نرفتم
    میشل هم سوژه تصویر ذهنی نبوده ها.قراره بعدا بشه
    اون سوتی ای که باران گفت ,وقتی من دیدم اینجوری شدم و بعد گفتم شاید واقعا 158 کیلوئه و اون وقت متعجب شدن منو ببینه ناراحت میشه

    یه بار تو مترو جامو به یه خانم که به نظر میومد بارداره دادم بعد که نشست بهش گفتم چند وقتتونه گفت من حامله نیستم و چرا این فکرو کردین!!!!!!!!!!
    منم دیگه مونده بودم چی بگم و اگه میگفتم به خاطر سایز و ابعاد که...خلاصه گفتم از رنگ پریدگی تون
    حالا ول نمیکرد میگفت مگه خانم های حامله رنگ پریده ان و...دیگه میخواستم گریه کنم که دوستم یه جور ماست مالی کرد و سریع پیاده شدیم

    دیگه ازون به بعد ذهن خوانی های سایزی رو کلاکنار گذاشتم
    در همین راستا یه تجربه هم پسرخاله تو کلاه قرمزی داشت که رفته بود نون بربری به یه خانم چاق داده بودکه ویار نکنه و شوهر خانمه زده بودش به خاطر ذهن خوانیش
    برهمین اساس
    تو هم دیگه اینکارو نکن باران جان.اینبار شانس آوردی دفعه ی بعدمثه من یا پسرخاله میشیا
    ویرایش توسط taraneh89 : چهارشنبه 26 تیر 92 در ساعت 20:24

  18. 10 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 26 تیر 92), reihane_b (پنجشنبه 27 تیر 92), rozaneh (پنجشنبه 27 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), ویدا@ (پنجشنبه 27 تیر 92), بی نهایت (چهارشنبه 26 تیر 92), بی دل (چهارشنبه 26 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 27 تیر 92), صاعد (پنجشنبه 27 تیر 92)

  19. #240
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    الان یعنی ترانه جان شما اعلام آمادگی کردی برای آش دادن به اعضاء دیگه؟ به من چه. خودت گفتی مثال نقضی. در ضمن سیستم اعداد چیزی به نام پوند هم داره. یعنی 158.5 پوند میشه چیزی حدود 72 kg. شاید بی دل همون موقع که می خواسته جواب بده روی وزنه بوده و به پوند وزنشو خونده. اینم میشه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  20. 6 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    reihane_b (پنجشنبه 27 تیر 92), taraneh89 (چهارشنبه 26 تیر 92), فکور (پنجشنبه 27 تیر 92), بی دل (چهارشنبه 26 تیر 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 27 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 27 تیر 92)


 
صفحه 24 از 125 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829303132333444546474124 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.