به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 بهمن 95 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    4,459
    سطح
    42
    Points: 4,459, Level: 42
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    141

    تشکرشده 70 در 40 پست

    Rep Power
    25
    Array
    آخه اون محل کارش طوریه که به بانک دسترسی نداره و من که وسط شهرم باید کارهای بانکی رو انجام بدم البته حق با شماست ولی دست خودم نیست همینکه میبینم قهره یا نارحته اختیار از دستم میره میخوام هر طوری شده باهام آشتی کنه الان میگی چی کار کنم خونه که رفتم باهاش چطوری برخورد کنم که نه قضیه بدتر بشه نه بعدش خودم پشیمون بشم به نظرت بابام برای رفع سوئ تفاهم زنگ بزنه بهش؟ بخدا عقل خودم دیگه کار نمیکنه حداقل شما کمکم کنید

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 تیر 92 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم منم سرکار بودم سرم شلوغ شد ببخش که نتونستم بازم جوابتو بدم برام بنویس رفتی خونه چی شد انشاالله خیر باشه

  3. کاربر روبرو از پست مفید traneh تشکرکرده است .

    mah naz (چهارشنبه 26 تیر 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 بهمن 95 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    4,459
    سطح
    42
    Points: 4,459, Level: 42
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    141

    تشکرشده 70 در 40 پست

    Rep Power
    25
    Array
    مرسی ترانه جان باز طاقت نیاوردم بهش زنگ زدم ولی قطع کرد نمیدونم یا انقدر ناراحته که نمیخواد باهام حرف یزنه یا یه خورده بهتر شده که نخواست با بد اخلاقی باهام حرف بزنه با داداشش حرف زدم خیلی بهم روحیه داد تازه فهمیدم اون حرفایی که شوهرم میگفت خیلی اعغراق داشته توش و داداشش خیلی مختصر تر گفته و شوهرم برای اینکه مجوز بیشتری واسه ناراحتی و داد و بیداد داشته باشه یه خورده گذاشته روش تحویل من داده

    - - - Updated - - -

    از کارشناسای سایت خواهش میکنم یه راهی جلو پام بذارید به خدا دیگه کم آوردم میترسم باز یه اشتباه دیگه بکنم الا بهش اس ام اس دادم که صبح که رفتی بالشتو بغل کردم و سر اینکه چرا مسائل مادی باید انقدر از هم دورمون کنه ؟
    به نظرتون اشتباه کردم ولی قصدم اینه زودتر شرایط عادی بشه اونوقت راحتتر میتونم حرفامو بهش بگم شاید هم تونستم راضیش کنم بریم پیش یه مشاور

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 آبان 92 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    439
    سطح
    8
    Points: 439, Level: 8
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 68 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم من مجردم و تو همچین شرایطی نبودم که بخوام راهنماییت کنم ولی دوتا لینک زیر رو میذارم برات تا بخونی .حتما بهت کمک میکنه

    با خشم این آدم چه کنم ؟ | سایت دکتر شیری

    توصیه هایی برای کنترل خشم در زندگی زناشویی

  6. کاربر روبرو از پست مفید سیمین‌دخت تشکرکرده است .

    mah naz (چهارشنبه 26 تیر 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 بهمن 95 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    4,459
    سطح
    42
    Points: 4,459, Level: 42
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    141

    تشکرشده 70 در 40 پست

    Rep Power
    25
    Array
    مرسی سیمین دخت حتما میخونم

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    مهنازخانم
    منم درسته یه مردم ولی از خانمم وقتی بی مهری میبینم خیلی رنج میکشم..
    یه عده افراد هستن که محبت کردن براشون مشکله چون مغررون چه مرد چه زن
    بهترین کار بی محلی و سکوت در برابر عصبانیته...

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 بهمن 95 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    4,459
    سطح
    42
    Points: 4,459, Level: 42
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    141

    تشکرشده 70 در 40 پست

    Rep Power
    25
    Array
    دقیقا شوهر منم به شدت مغروره حتی اسم منو هم صدا نمیزنه چه برسه به ابراز محبت و ..... من آرزوم اینه یه بار اون تو گفتن دوستت دارم پیشقدم بشه یه بار تو بغل کردن و گرفتن دست پیشقدم بشه شما که یه مردین اینو جواب بدین یه مرد میتونه با محبت زیاد همسرش و قهر نکردنش ازش زده بشه یا کم اهمیت بشه در نظرش؟

  10. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    بخدا خانم اگه خانمم یکی از این کارای شما رو میکرد برام ( گرچه توی عقدیم ) ولی دربست در اختیارش بودم ولی نیست... یه بار نشده درست دستمو بگیره
    باهاش دیشب رفتم بیرون حتی کنارم راه نمیره و همش یا جلو یا عقب راه میره که باید خودمو باهاش تنظیم کنم.
    نمیگم محبت نمیکنه اتفاقا یه وقتایی اینقد بهم میگه عزیزم و دوستت دارم و تو خیابون بازومو چنان میگیره ولی یه وقتایی حتی از حرف زدن هم ابا میکنه باهام و فقط میگه غر نزن غر نزن..
    دمدمی مزاجه همسر من ولی شوهر شما کلا بی احساسه نسبت بهتون... میدونم خیلی اذیت میشین من وقتی اینطوری میشه ینی سرد میشه اگه یه کلام بهش بگم چته میگه هیچی نیست ولی بعدش باید کلی دعوا کنیم سر همین.. نمیتونم ساکت باشم اخه حرصم در میاد فک میکنم بهم دروغ میگه که دوسم داره شما درک میکنی چی میگم اگه شوهرتون بگه عاشقتم ولی رفتارش همین باشه چه معنی میده؟
    راستی اگر دوست داشتین تاپیک من رو هم بخونین

    شک به همسر و رفتارهای نامناسب او

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  11. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    mah naz (پنجشنبه 27 تیر 92)

  12. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    عجب اقا داماد بدی هستن که ای کاش پیشم بود حالشو میگرفتم

    بابا چرا دنیا رو برا هم تلخ میکنید توی زندگی ممکنه 10000000بار دعوا و دلخوری پیش بیاد اما پیروز و سربلند کیه؟؟؟؟اون کسی که زود ببخشه طرفو زودم بره اشتی کنه(خودمم مغرورم ولی باید ببینی که شوهرتون چرا از دستت ناراحته خوب)

    براش یه نامه بنویس که اخه عزیزم چرا با من حرف نمیزنی ناراحتم هر شب گریه میکنمو و از این حرفا تا ببینی مشکل کار چیه از چه حرفی نگران شده شایدم روزه فشار اورده بهش یا اینکه شما اصرار به گرفتن روزه داشتید؟؟؟؟راستشو بگو ها


    ولی فکر کنم اون وام خیلی رو اعصابش رفته بوده حقم داره بخدا خیلی سخته وام گرفتن و اینکه اگه جور در نیاد به کلی اعصاب ادم خورد میشه مثلا ببین وقتی که چک من پاس نشه زمین و زمان و میریزم به هم اما تو جسم و روح خودم اخه کسی که اومده از من پول گرفته و چک داده چرا سر موقع پاسش نمی کنه زوره برای یه ادم دیگه هر کسی هم بیاد اون موقع به من حرف بزنه فقط میگم برو یا بیرون یا فعلا با من صحبت نکن چجوری بگم به کسی بی احترامی نمی کنم با کسی قهر نمی کنم ولی شوهر شما علاوه بر اینکه هم اعصاب خودشو میریزه به هم اعصاب اطرافیانشم میریزه به هم که این کار درست نیست شما هم یکم بیشتر درکش کن خانواده هارو در جریان نزار که زنگ زدی به داداشش شوهر شما هم تا امروز فردا اروم میشه نترس و ترس و هم به خودت راه نده

    در مقابل سوالی که از نفر قبلیمون ممی عزیز که هم اسم ماست پرسیدی باید عارض بشم خدمتت که بله هیچوقت شوهرتونو لوس نکنید در مواقعی که حس میکنید داره فراتر از احساسات پیش میره بزنید تو ذوقشون این کار معکوسه فکر میکنید که ازتون می رنجند ولی بیشتر تمایلشون به برقراری روابط عاطفی می شود
    شما هم نباید 24 ساعت کامل بهش بگی عزیزم شما هم بعضی اوغات اسمشم صدا نزن تا بدونه 1 دیگ اش چقدر روغن داره

    - - - Updated - - -

    در ضمن رابطه ایشون با خانواده شما و فامیلاتون در چه حده؟؟؟؟بی احساس و سر و ساکت؟؟؟یا شلوغ و خوش برخورد؟؟؟
    ویرایش توسط بی وفا : چهارشنبه 26 تیر 92 در ساعت 17:24

  13. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    mah naz (پنجشنبه 27 تیر 92)

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 بهمن 93 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1391-6-19
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,816
    سطح
    25
    Points: 1,816, Level: 25
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 34 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ميتونم بپرسم چقدر وام ميخاستين بگيرين؟ شايد بشه كمكتون كرد دوست عزيز


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  2. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  3. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  4. تو انتخاب کمکم کنید تو تصمیم درست مرددم روحیم داغونه
    توسط mona_joon در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 دی 89, 14:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.