آخه اون محل کارش طوریه که به بانک دسترسی نداره و من که وسط شهرم باید کارهای بانکی رو انجام بدم البته حق با شماست ولی دست خودم نیست همینکه میبینم قهره یا نارحته اختیار از دستم میره میخوام هر طوری شده باهام آشتی کنه الان میگی چی کار کنم خونه که رفتم باهاش چطوری برخورد کنم که نه قضیه بدتر بشه نه بعدش خودم پشیمون بشم به نظرت بابام برای رفع سوئ تفاهم زنگ بزنه بهش؟ بخدا عقل خودم دیگه کار نمیکنه حداقل شما کمکم کنید







علاقه مندی ها (Bookmarks)