سلام
عزیزم به خاطر اینکه از بعضی از رفتاراش خوشت نمیاد و وقتی میبینیش ناراحت میشی چیه؟ اینکه بقیه میگن اونها هم اول اینطوری بودن بعد خوششون اومد در مورد همه صدق نمی کنه. فکر کنم شما الان چند ماهی میشه که با ایشون صحبت می کنی اگه تو این مدت به دلت ننشسته و حتی اخلاقش هم شمارو جذب نکرده ممکنه با گذشت زمان هم نتونه به دلت بشینه. تا حالا شده باهاش بیرون بری ؟ از اینکه باهاش همقدم میشی یا کنارش میشینی احساس خوبی بهت دست میده یا نه می خوایی زود این دیدارتون تموم بشه..
این که ایشون شغلی هم ندارن خودش موضوع بزرگیه .
دلیل اینکه با وجود جواب منفی شما باز هم اصرار میکنن چیه میدونید؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)