مرسی من تو هیچ زمینه ای تا حالا نگفتم نمیتونم همیشه تلاش کردم تو این زمینه هم تلاش میکنم من الآن تنها زندگی میکنم خونه مستقلی اجاره کردم آخه به ما خوابگاه نمیدن شاید تنهایی هم یه کمی فشار آورده. توی صنف اطرافم بله هستن اما همگی از من بزرگترن!! و من نمیخوام همسرم از من بزرگتر باشه حداکثر همسن باشیم خوبه. خوب مثلا من یه دختری رو یه جایی میبینم اول از همه که نمیدونم این کیه و داستان زندگیش چیه مسلما اول از چهرش خوشم میاد بعدش چطوری باهاش رابطه برقرار کنم. تا حالا نتونستم. نه اینکه با خانما رابطه نداشته باشم ها یا خجالتی باشم من الآن گوشیمو نگاه کنین پر همکار خانم و آشنای خانم هست که باهاشون رابطه حرفه ای یعنی کاری دارم و یا حتی باهاشون رابطه صمیمانه در حدی که با هم حرف بزنیم هم دارم(البته این رابطه فقط با مجرداست) ولی تا حالا رابطه ازدواجی نبوده. البته یه دختر بوده که اون به نظر همه چیزش خوب بود اما بعدش فهمیدم که افسرده هست و ضمنا مشکلات دیگه ای هم داشت تازه اونم خودم پیدا نکردم یکی بهم معرفی کرده بود که حدودا 1 سال میشناختمش اما مشکل داشت و رابطه تموم شد.
بازم ممنونم ازت دوست عزیز








علاقه مندی ها (Bookmarks)