اخه زینب عزیز من نمی خوام سرزنشت کنم یعنی این اقا در مدت 3 سالی که با شما در ارتباط بود 1جا به قول معروف سوتی نداد؟؟
چرا وقتی که شما می دونستید اینجور اخلاق داره بچه دار شدید؟؟
این ها سوالاتی هست ابهام امیز ولی برای پیشگیری این کار شما حتما حتما باید یا این اقا رو ببرید پیش یه روانپزشک و تحت درمان باشه و یا اینکه باید بسازی و بسوزی می دونم چی میکشی ولی بخدا طلاق راهکارش نمی تونه باشه طلاق درصورتی مشکلی نداره که دیگه به نهایت جنون برسی و ببنی که از پس این اقا نمی تونی در بیای حال باید شما ببینی با این موضوع یا همون 3 موضوعی که یکیش روانپزشک هست و بعدی سوختن و ساختن که بعید می دونم تحملش کنی و در اخر طلاق رو می پذیری یا خیر؟؟
ولی رفتار شوهر شما به دور از ادب و فرهنگ و نزاکت هستش بخدا خیلی ناراحت شدم از اینکه شوهرتون دست بزن داره واقعا کار بیشرمانه ای هستش که یه مرد دست روی زنش بلند کنه
نظر خانوادتون چیه؟
به تمام سوالام جواب بده لطفا








علاقه مندی ها (Bookmarks)