ممنون از pasokhetoon،راستش من اوايل كه اين آقا از من khaastegaari كرد روز اول نميدونم چى شد كه كمى mehresh به دلم افتاد،و من خواستم عاقلانه تصميم بگيرم و بيشتر فكر كنم،دو ماهى با خودم به خاطره مدرك و shoghlesh كلنجار رفتم،ديگران به من ميگفتند مدرك مهم نيست و tahsikardehaee هستند كه از صد تا بى سواد badtaran راستش اينجورى خودمو راضى كردم،بابتِ shoghlesh هم dodel بودم،و الان هم كلا از اين كه چرا ajoolane تصميم به ازدواج گرفتم pashimoonam،گاهى وقتى با دوست و hamkelasiham hamsohbat و هم نشين ميشدم دچار ناراحتيه شديد ميشدم كه چرا شوهر من بايد rangkar باشه و بى سواد ولى مثلا همسر دوستم مهندس يا.....آخه همسر من اهلِ معاشرت با دوستان نيست و ميگه خوب نيست آدم namoose kasiyoو ببينه و افكارِ قديمى داره...به نظرِ شما من ميتونم عوضِش كنم... ?