احسنت به شما
با سلام
شاید باور نکنید ، میشه گفت از صد تا مراجع در این شرایط احساسی، یکی می تونه اینطور تصمیم های سخت رو بگیره.
به خاطر همین هست که بنده به شما خوش بین هستم. و می گویم مشکلتون خوش خیم هست.
پیشنهادم اینست که هر روز که روی این تصمیم قاطع ایستادید و هیچ ارتباطی با او برقرار نکردید اینجا برای ما پست بزنید تا ما را در موفقیت خود شاد کنید.
من به شخصه ، بایت یک روز پافشاری مراجع روی چنین تصمیم سختی ، بیشتر از موفقیت تیم والیبال ایران خوشحال می شوم. و حتی از اینکه تیم فوتبال جام جهانی برود، مهمتر می دانم.
ما همه منتظر اراده شما و نتیجه آن هستیم.
همسرتون اگر پیشنهاد داد، تحویل نگیرید. اما اگر اصرار کرد با او درگیر نشوید. فقط قطع ارتباط سخت افزاری مهم نیست. باید نرم افزاری هم قطع بشه.
نگاهش نکنید، توجه نکنید، قهر نکنید، بهش فکر نکنید و همسرتان را جایگزین کنید. و متمرکز روی بهبود روابطتون با همسرتون بشوید. وقت تنهایی خود را پر کنید. و خود را مشغول کنید.












علاقه مندی ها (Bookmarks)