امروز تنهاست و سعی میکنم بر خودم غلبه کنم و براش غذایی نبرم و خودش تنهایی افطار بخوره .....
این قولو میدم که اینکارو بکنم هر چند برام سخته
اگر همسرم اصرار داشت که بریم بالا غذا بخوریم چی اون موقع هم مقابله کنم .... چون فکر میکنم همسرم به خاطر حرفهایی که زده پشیمونه واحتمالا برای جبران کارش پیشنهاد میده بریم با برادرش غذا بخوریم اون موقع چه کار کنم ؟؟؟
نرم ؟؟؟؟؟؟؟
- - - Updated - - -
از مدیر همدردی هم ممنونم که به من توجه کردن








علاقه مندی ها (Bookmarks)