عزیزم سلام..
من داشتم همینجوری تو این سایت گشت میزدم....تاپیک تورو که خوندم پشتم لرزید!!!
نتونستم عضو نشم و حرفامو بهت نگم!
من خیلی از شما کوچیکترم!22 سالمه اما یه عقیده ی قوی تو زندگیم دارم اونم اینه که زندگیه متاهلیه من ارزشش خیلی والاتر از اونه که بخوام با قهر و جدل از زیباییاش کم کنم...من تو زندگیه متاهلیم چیزایی رو فهمیدم که شاید دونستنش به شما هم کمک کنه!
هیچوقت از شوهرن انتظار عذرخواهی نداشته باش! مردا مث زنا پشیمونیشونو ابراز نمیکنن! وقتی شوهرت اس داده که بیا خونه یعنی پا پیش گذاشته! مردا با عمل عذرخواهی میکنن نه با زبون .نباید مجبورشون کنی به زبون بیارن!چون ممکنه تظاهر کنن و یه روز خسته بشن.همین که بغلت کرده و بوسیده یعنی عزیزم من از گرمای هوا و روزه و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه کلافه بودم!
نمیخوام سرزنشت کنم که چرا از خونه رفتی ...اما حالا که برگشتی اینو اویزه گوشت کن هیچوقت نذار مشکلاتت از در خونت بیرون بره تا هر کسی به خودش اجازه دخالت در اونو بده!
انقدر زن باش که شوهرت جلوت قد خم کنه! هیچ زنی با قهر احترامش بیشتر نمیشه!
منم یه زمانی همش منتظر بودم شوهرم نازمو بکشه!همیشه تو دعواها این من بودم که عذر خواهی میکرد! از این وضعیت خسته شده بودم.فکر میکردم انقدر برای شوهرم بی اهمیتم که حاضر نیست کاری بکنه!
اما یه روز مادر شوهرم حرفی بهم زد که زندگیمو تغیر داد....
بهم گفت مردا بنده ی محبتن! توقعتو تو زندگی بیار پایین ! یه ماه این کارو بکن! تو این یه ماه بدون منت محبت کن.بدون توقع یه دستت درد نکنه!
تو اشتی پیش قدم شو .بهم گفت کوچیکی کن تا بزرگ بشی! تو اون مدت همه ر واسه شوهرم کردم...اون بد اخلاقی میکرد من عذرخواهی میکردم! دعواهارو همیشه با شوخی و دو تا بوس تموم میکردم!
باورت نمیشه از اون روز زندگیم شده بهشت......شوهرم میگه وقتی میبینم انقد خوبی من چه طور بد باشم!
عزیزم به خدا اثری که تو محبت کردن هست تو قهر و لجبازی نیست!
یه چیز دیگه مردا تو عصبانیت بر خلاف زنها که دوست دارن حرف بزنن به سکوت احتیاج دارن! یه وقتایی بهم زدن این سکوت باعث کلافگیشون میشه!
به خدا تو زندگی زناشویی باید بی منت محبت کرد !
هیچوقت با سوالای پی در پی باعث نشو شوهرت بهت دروغ بگه وهرروز به شوهرت بگو که دوسش داری و مطمین باش اون تو عمل پاسخ میده! بهش اس ام اس بده وقتی سر کاره! هروقت که احساس کردی چقدر دوسش داری بهش یاداوری کن و از اینکه میگه منم همینطور احساس سردی نکن و از دوست داشتن شوهرت لذت ببر!
کوچکترین دعواها یه وقتایی با یه لجبازیه کوچیک یه زندگیه قشنگ و نابود میکنه! برای زمدگیت برای عشقت بجنگ!
و از همه مهمتر پیش دوستا و خانوادت از شوهرت بدگویی نکن!
- - - Updated - - -
ببخشید پرچونگی کردم اما وقتی میبینم زندگیهایی که میشه پر از عشق باشه داره سرد میشه تنم میلرزه!
راستش پدر و مادر من عصبی و پرخاشگرن و خانواده شوهرم فوق العاده اروم و متین!
من ازراه پدر و مادرم پیش میرفتم و داشتم همه چیو خراب میکردم!
راه کوتاه اومدن و صلح راهی که مادر شوهر نازنینم بهم داد هم امتحان کردم!
شما هم امتحان کنین اگه نتیجه ندیدین به شیوه خودتون برگردین!ضرر نداره!










علاقه مندی ها (Bookmarks)