به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 71
  1. #61
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 بهمن 93 [ 16:56]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,228
    سطح
    28
    Points: 2,228, Level: 28
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    133

    تشکرشده 132 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستای گلم امروز دقیقا یک هفته شد که من با همسر سابقم هیچ تماسی برقرار نکردم. از یه طرف خوشحالم که تونستم به خودم غلبه کنم، از طرف دیگه ناراحتم چون همه بهم میگفتند اگه تماسامو قطع کنم اون خودش نگرانم میشه اما از دوستان محل کارم متوجه شدم آقا تشریف بردند کیش
    خیلی دلم براش تنگ شده، میخوام ده روز که تموم شد بهش اس ام اس بزنم ببینم چه عکس العملی نشون میده. چون من اینقدر بهش وابسته هستم، تعجب می کنم چطور اصلا نگرانم هم نشده و حالمو از هیچ کس هم نپرسیده

    - - - Updated - - -

    من نمیفهمم چطور یه مرد میتونه اینقدر قوی باشه که دوسال زندگی مشترک دود شه بره هوا یه ذره قد سر سوزن هم براش افسوس نخوره.یعنی نه غمی نه دلتنگی نه ناراحتی. اینقدر دوست دخترش براش عزیزه که زنشو کلا فراموش کرد؟ یه بغضی تو گلومه هیچ جوری خالی نمیشه. از این که اینقدر به فکرشم قد یه ارزن هم یاد من نمیفته حالم خیلی بد میشه. آخه مگه اصلا همچین چیزی ممکنه که یه آدم اینقدر از سنگ باشه؟

  2. #62
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام دوست عزیز
    برا این ده روز هر جایزه ای خواستید به خودتون بدید الا تماس با اون آقا.نمی دونم روزه می گیرید یا نه ولی یکی از مزیت های روزه اینه که آدم یاد می گیره چطور پا رو حرف دلش بزاره. نباید این قدر به حرفای دلتون گوش بدید.
    شما اگه تا آلان تونستید تماس نگیرید بازهم می تونید. دیگه نه به ما به خودتونم ثابت شد که می تونید پس اگه زنگ زدید نگید نتونستم بگید عقلمو سرکوب کردم تا به احساسم جواب بدم.
    دوست خوبم اگه همسر سابقتون باشما تماس بگیره و بگه دلم تنگ شده و... شما باز هم حاضرید باهاش زندگی کنید یعنی اینقدر راحت در مقابل احساستون تسلیم می شید.
    هدف ما اینه که با وضعیت جدید کنار بیاید ولی شما انگار نمی خواید وضع جدیدو قبول کنید.
    این چند وقت نسبت به گذشته زیاد می یومدید اینجا خیالم راحت بود رو حرفتون هستید و تماس نگرفتید.
    آلان مشاوره حضوری می رید؟از بسترزدایی و تمرکز زدایی و دور انداختن وسایلی که شما رو یاد اون آقا میندازه (از جمله اون ملافه هایی که گفتید بوی ایشونو میده) چقدر رشو انجام دادید؟اگه هیچی ماه رمضان بهترین موقع است.
    رو وضع جدید تمرکز کنید نه رو اون آقا.
    موفق باشی(تا آلان که موفق بودید مگر اینکه خودتون خرابش کنید)

  3. 4 کاربر از پست مفید shapoor تشکرکرده اند .

    barani (سه شنبه 25 تیر 92), Lnaz (سه شنبه 25 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 25 تیر 92), taraneh89 (سه شنبه 25 تیر 92)

  4. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام الناز عزیزم. من حدودا یک سالی هست که طلاق گرفتم شوهرم یه زن دیگه گرفته بود و خیلی مسائل دیگه . انتخاب منم مثل تو اشتباه بود. تازه تو خونه و ماشینتو هم گرفتی و شغل هم داری من اینا رو هم نتونستم بگیرم ببین مردی که خیانت میکنه دیگه درست شدنی نیست من از همه خاهش میکنم وقتی که وارد یه زندگی میشید فقط و فقط به فکر احساسات خودتون نباشید فردا پس فردا بچه وارد این زندگی میشه و اون موقع شاهد قهر و دعوا و بدبختی بین پدر و مادرش میشه اون طبل معصوم چه گناهی داره من خودم توی دعوای پدر و مادرم بزرگ شدم خیلی سخت بوده و هنوزم ادامه داره از لحاظ روحی کاری با من کردن که من فکر کردم ازدواج تنها راه نجاته که از اون خونه فقط بیرون بیام که اخرش هم شد طلاق اما پشیمون نیستم از طلاق گرفتن واسه این که به بچه ای که بعدها وارد این زندگی میشد فکر میکردم که نمیخواستم عاقبت خودم رو پیدا کنه و واسه شخصیت خودم هم ارزش قائل هستم که اون حق نداشت با من همچین کاری کنه . میدونم سخته اما تحمل کن و خودتو با یه چیزی سرگرم کن من که دارم واسه کنکور ارشد میخونم و واسه یه زندگی جدید هم اماده هستم از خودت ضعف نشون نده به خودت تلقین کن که قوی هستی. الناز عزیزم زندگی کلا سخته واسه یه عده سخت تر . پس خودت سخت ترش نکن به این فکر کن که میخوای کنار مردی باشی که روزای پیریت کنارش ارامش داشته باشی نه این که نگران باشی که الان با کدوم دختره یا داره چی کار میکنه. خانوما از همتون خاهش میکنم واسه شخصیت خودتون ارزش قائل باشید و خودتون رو اینقدر درمونده نشون ندید . خیانت همیشه ادامه داره متوقف نمیشه. الناز امیدوارم که روحیت روز به روز بهتر شه.و واسمون از شادیهات پست بزاری.

  5. 6 کاربر از پست مفید sahar amiri تشکرکرده اند .

    barani (سه شنبه 25 تیر 92), jazire (جمعه 28 تیر 92), Lnaz (سه شنبه 25 تیر 92), majid_k (سه شنبه 25 تیر 92), shapoor (سه شنبه 25 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 25 تیر 92)

  6. #64
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الناز جانم خیلی خوشحال شدم برای همین یک هفته
    دوست خوبم ادامه بده
    یک هفته دلت تنگ شده ، ولی عزت نفست داره بر میگرده
    هر چی این روزها بیشتر بشه خودت هم دلت نمیاد که دیگه خرابش کنی
    به خودت بگو اگر من زنگ بزنم و اون جوابم رو نده خیلی خرد میشم و تمام زحمات این یک هفته ام به هدر میره ، پس خرابش نمیکنم و این 10 روز رو بیشتر و بیشترش میکنم .
    به این فکر کن که اگر اس ام اس بزنی دوباره اعصابت خرد میشه و دوباره میخوای بشینی گریه کنی .عزیزم خرابش نکن .
    زندگیت رو از صفر شروع کردی ، تولدی دوباره ، این نوزاد یک هفته ای رو نکش ، بگزار بزرگ شه .

  7. 4 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    barani (سه شنبه 25 تیر 92), Lnaz (سه شنبه 25 تیر 92), shapoor (سه شنبه 25 تیر 92), taraneh89 (سه شنبه 25 تیر 92)

  8. #65
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 بهمن 93 [ 16:56]
    تاریخ عضویت
    1392-1-03
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,228
    سطح
    28
    Points: 2,228, Level: 28
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    133

    تشکرشده 132 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام @@@ عزیز. نه متاسفانه روزه نمیگیرم. ولی این مدت زیاد با خدا حرف زدم. قرآن خوندم. راستش درسته که تونستم پا رو دلم بذارم. ولی نمیدونم الان چرا اینقدر درمونده شدم میگم همسرم برگرده با من باشه. با دوست دختراشم کنار میام. اینقدر احساس تنهایی میکنم. تنهایی خیلی کشنده و ویرانگر. مشاوره حضوری دوباره رفتم. اون لحظه که از مشاوره میام حالم خوبه فوقش تا چند ساعت. دوباره میام خونه. حالم بدتر میشه. ملافه ها که سهله. من هنوز هر روز با عکس شوهرم یه ساعت حرف میزنم


    سحر جان شما از ابتدا اینجوری بودی؟ من به نظرم زیادی به شوهرم وابسته بودم. تقریبا به جز کارم و شوهرم هیچ دلبستگی نداشتم که الان جفتشو ندارم.


    تمنای من عزیز. حق با تویه. میتونم تماس نگیرم و پا رو دلم بذارم. اما غصه میخورم از این وضعیت. شاید بتونم شخصیتمو دوباره بازسازی کنم ولی انگار ته دلم میخوام بعد از طلاق هم یه جور با همسرم در ارتباط باشم. دوست باشیم. چرا باید همه چیز خانواده و دوست و چیزای مشترکمونو یه شبه له و لورده کنیم؟

  9. #66
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Lnaz نمایش پست ها
    سلام @@@ عزیز. نه متاسفانه روزه نمیگیرم. ولی این مدت زیاد با خدا حرف زدم. قرآن خوندم. راستش درسته که تونستم پا رو دلم بذارم. ولی نمیدونم الان چرا اینقدر درمونده شدم میگم همسرم برگرده با من باشه. با دوست دختراشم کنار میام. اینقدر احساس تنهایی میکنم. تنهایی خیلی کشنده و ویرانگر. مشاوره حضوری دوباره رفتم. اون لحظه که از مشاوره میام حالم خوبه فوقش تا چند ساعت. دوباره میام خونه. حالم بدتر میشه. ملافه ها که سهله. من هنوز هر روز با عکس شوهرم یه ساعت حرف میزنم
    فقط دارم خدا رو شکر می کنم که اون آقا برنمی گرده . شما هی دعا می کنید برگرده منم هی دعا می کنم برنگرده

    تورو خدا من خواهش می کنم برید عکس ها و فیلیم هایی که اون آقا توشه رو(از جمله عروسیتون) بریزید دور یا بسوزونید یا ... می دونم خیلی این کار واسطون سخته ولی با این کار دل یه جمعیو اینجا شاد می کنید.

    ببینید الان قشنگ دارید می گید می تونم بهش زنگ نزنم می تونم پا رو دلم بذارم داریم به هدفمون نزدیک می شیم توروخدا قوی باشید تا زحماتتون خراب نشه.

  10. 3 کاربر از پست مفید shapoor تشکرکرده اند .

    barani (شنبه 29 تیر 92), Lnaz (دوشنبه 31 تیر 92), tamanaye man (چهارشنبه 26 تیر 92)

  11. #67
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم من هم وابسته بودم مگه میشه با کسی زندگی کنی و به اون وابسته نشی؟!! اما دیگه باید قبول کنی که طلاق گرفتی و زیاده از حد به احساساتت بها ندی. خودتو سرگرم کن اینو قبلا هم گفتم برو سر یه کار دیگه باشگاه برو تا فکر کردن به همسر سابقت کمتر شه . دوستای جدید پیدا کن. ضعیف نباش سعی کن خودتو قوی کنی . هر چقدر به مساله ای فکر کنی واست سخت تر میشه.

  12. 4 کاربر از پست مفید sahar amiri تشکرکرده اند .

    barani (شنبه 29 تیر 92), Lnaz (دوشنبه 31 تیر 92), shapoor (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (چهارشنبه 26 تیر 92)

  13. #68
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-08
    نوشته ها
    127
    امتیاز
    791
    سطح
    14
    Points: 791, Level: 14
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 202 در 83 پست

    Rep Power
    26
    Array
    تا وقتی که ما بخوایم اون ادمها تو زندگی ما هستن عکسشون رو بریز دور وسایلاش رو بریز دور هیچ فرقی نمیکنه خاطرات که هست ذهنت که هست خیلی هم قوی هست
    من ساعتها عکسش رو میبوسیدم باهاش حرف میزدم فکر میکردم چرا این طوری شد من که عاشقش بودم لعنت به من که زندگیم رو خراب کردم
    گفتن عکسهاش رو بذار کنار خیلی سخت بود خیلی ولی گذاشتم کنار وسایلاش رو جمع کردم فکر میکنی فرقی کرد نه اصلا
    ذهن من اتوماتیک وار بهش فکر میکرد میخوابیدم بلند میشدم یه غذایی که اون دوست داشت میخوردم یه برنامه تلویزیونی میدیدم اصلا هر لحظه و هر ساعت بهش فکر میکردم
    ما اشیا خارجی رو میریزیم دور ولی ذهنمون خیلی قویه تا اون نخواد هیچی درست نمیشه بخواه که خاطراتش رو کمرنگ کنی
    فراموش نمیشه هیچوقت فراموش نمیشه ولی کمرنگ میشه گریه هات و حرف زدن هات باهاش کمتر میشه سریع ذهنت رو منحرف کن وقتی میاد تو ذهنت
    زیاد تنها نمون سعی کن بیرون بری تفریح کنی ... نمیدونم چی بگم بهت چون به خودم هم این حرفها رو زدن و من گوش نکردم
    و فهمیدم بزرگترین دلیلی که من میخوام برگردم به زندگیم اینه که احساس گناه شدیدی داشتم .. هر شب برای خودم دعا کردم که بتونم خودم رو ببخشم با خودم کنار بیام و بگم بالاخره هر کی اشتباه میکنه و اون ادم هم اشتباه کرد که من هم اشتباه کردم

  14. 2 کاربر از پست مفید hamrahi تشکرکرده اند .

    barani (شنبه 29 تیر 92), Lnaz (دوشنبه 31 تیر 92)

  15. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 خرداد 95 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    2,554
    سطح
    30
    Points: 2,554, Level: 30
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    14

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزيز
    فقط خودتون هستيد كه ميتونيد به خودتون كمك كنيد.
    بخواهيد و سعى كنيد كه همسر سابقتون رو فراموش كنيد.به خاطر خودتون.به خاطر آرامش و آسايشتون.
    از تكنيك توقف فكر استفاده كنيد.به خودتون اجازه نديد كه در هر زمان و مكان به او فكر كنيد.يه تايم ١٠ دقيقه تعيين كنيد و صبح و ظهر و شب فقط ١ بار در تايمهاى كوتاه مثلا ١٠ دقيقه اى به خودتون اجازه بديد كه به او فكر كنيد و رفته رفته اين زمان رو كم كنيد.
    بايد كنترل فكرتون رو كم كم در اختيار بگيريد.در ساير مواقع وقتى اين افكار به سراغتون اومد فكرتون رو منحرف كنيد.مكان خودتون رو تغيير بديد،كار ديگرى كنيد كه به اون موضوع فكر نكنيد.
    براى خودتون سرگرمى جديد داشته باشيد.مثلا به استخر بريد.كلاس ايروبيك ثبت نام كنيد.كلاس موسيقى يا هر زمينه اى كه خودتون علاقه منديد.
    روزانه ورزش كنيد.ورزش در بهبود روحيتون خيلى تير داره.
    اگه در خودتون علايم افسردگى مشاهده ميكنيد از كمك يك روانپزشك بهره ببريد.
    به هيچ عنوان به همسر سابقتون نه زنگ بزنيد ،نه sms بديد.هر زمان اين فكر به ذهنتون رسيد فكرتون رو منحرف كنيد.
    تمام عكسهاى همسر سابقتون رو از بين ببريد.اينكه در اين منزل كه قبلا در اون زندگى مشتركتون رو گذرونديد،الان زندگى ميكنيد خيلى به اين مشكل شما كمك ميكنه.
    اگه ميتونيد اين خانه رو بفروشيد يا اجاره بديد و به منزل ديگه اى نقل مكان كنيد.اين خونه ياداور خيلي از خاطرات مشترك براى شماست.حتى اگر جابه جايى مكانى براتون مقدور نيست،يه مدت به منزل پدر و مادرتون بريد و با انها زندگى كنيد.
    همچنين هر وقت دلتون براى همسر سابقتون تنگ شد يا خواستيد بهش زنگ بزنيد به كارهاى بدش در قبال خودتون فكر كنيد.اينطورى از احساسات خوبتون در موردش كم ميشه.
    بخواهيد كه از اين مرحله با سربلندى بيرون بياييد. از خداوند متعال كمك بگيريد.سعى كنيد.حتما موفق ميشويد.
    خدا پشت و پناهتون
    ویرایش توسط **روشنا** : پنجشنبه 27 تیر 92 در ساعت 22:25 دلیل: مطلب چند بار تكرار شده بود

  16. 4 کاربر از پست مفید **روشنا** تشکرکرده اند .

    barani (شنبه 29 تیر 92), Lnaz (دوشنبه 31 تیر 92), shapoor (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (جمعه 28 تیر 92)

  17. #70
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 96 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1392-5-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    3,756
    سطح
    38
    Points: 3,756, Level: 38
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    63

    تشکرشده 42 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دقیقا کارات و آرزوهات شبیه منه منم نمیدونم چیکار کنم نمیتونم فراموش کنم


 
صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه کمکی به بهبودی وضعیت بچه هام میتونم داشته باشم؟
    توسط heliyaa در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 96, 11:28
  2. چطو ر میتونم از این وضعیت راحت شم ؟
    توسط aftab6 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 63
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 03:46
  3. ازوضعیت بد مالی شوهرم خسته شدم تواین شرایط چه کار میتونم بکنم؟
    توسط شاپرک 114 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 02 خرداد 94, 10:55
  4. چطوری به کسی که نمیتونه بخاطرموقعیت شغلیش ابراز علاقه کنه کمک کنیم؟
    توسط bahar5005 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 11:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.