خوب شما که زیرکی اینمه من گفتم می خوام انواع نظرات رو با انواع دیدگاه ها بدونم.
پیشنهاد می کنم راجع به دوستی صرف و رفاقتی بنویسید چون واسه ازدواج نیازی به فیلم هندی نیست و راحت طرف حرفشو میزنه چون کارش تو جامعه خیلی مشکل دار نیست اما دوستی تو جامعه اول تا آخرش مشکله و خطراتی بدنبال داره!
حالا درست شد psy زیرک!
چقدر شما جنس مونث دیر می گیرید باور کنید پسرا همون سوال اول کافیشونه تا منظورو بفهمن به Hadi rock توجهکنید !شما زیادی وسواس به خرج می دید و به حال و هوای سوال و جواب های من و تشکراتم اصلا توجه ندارید دلم می خواد از دست جمیع زیرکاتون موهام رو بکنم!!!(شوخی بود جدی نگیرید)