سلام aqua_68
خوبی ؟
پستم را خوب خوندی ؟ دقت کردی ؟ توی توی این مدت چیزی هم در راستای پست قبلم به عمل در آوردی ؟
آگوا جان ، یکی از چیزهایی که به تو و زندگیت و همسرت آسیب میزنه که اگر درست ازش استفاده کنی برعکس میشه ، تیزی
احساساتت هست . همنیجا و همین تالار فرصت خوبی و محل مناسبی برای تمرین هست . می دونم که بعضی پستها اذیتت
میکنه . می دونم احساساتت جریحه دار میشه . دوستان واقعیتهایی را اما رک و تیز بیان می کنند و تو برآشفته می شوی و
جبههمی گیری و .... چون ترس از سرکوب شدن داری احساساتت میاد وسط و برات تصمیم میگیره . تصمیم می گیره
که بزنه توی سر اونی که حرفی زده که خوشایندت نیست . حالا به نظر تو غیر از اینکه بزنی توی سرشون ( جوابشون بدی )
و چند تا هم بارشون کنی ، چه راه دیگه ای هست . چطور می توانی با این چیزی که خوشایندت نیست برخورد کنی ،
غیر از تندی و برخورد تند با اون فرد ؟
دوست دارم راه و روشهای دیگه برخورد را اینجایی که از کسی یا پستی ناراحت می شوی را برایم لیست کنی .
راستی این تاپیک طولانی و فرسایشی شده . من بزودی یک کپی از آن می گیرم و بعضی پستها را در آن نگه می دارم و
بقیه را حذف می کنم و در آن تاپیک کپی شده و حذفیات انجام شده روند تخصصی مشاوره را ادامه می دهیم . اماشرطش
اینه که خوب به حرفهام گوش بدهی و تمام تلاشت برای اجرای راه کارها را به کار ببندی .
لینک زیر را هم بخوان :
http://www.hamdardi.net/thread-14220.html









علاقه مندی ها (Bookmarks)