دوستان عزیزلطفا عجله نکنید.من اول ازخانم بی دل تشکر میکنم به خاطراطلاعات مفیدوبه موقع وبیان دلپذیرشون برای یه همنوع مث خودش. به این صحبتها از زبان یک خانم متاهل دراین پست واقعا نیازبود.ولی ما نمیتونیم قبل از دیدن واکنشهای بعدی مراجع بگیم لپ مطلب روگفتیم وپرونده تایپیک روببندیم قبل اینکه خودش چیزی گفته باشه .همه راهکارهای ما، چه من چه خانم بیدل میتونه "کلی وموقت باشه،" مقایسه دیگران باشوهر"میتونه یه متغیرواسطه ای باشه نه جزو متغیرهای اصلی. هنوز مشخص نشده شخصیت خودش وابسته است یاخیر تاییدجو وکمال طلب است یاخیر؟اگه مقایسه کرده به خاطراینه که فکرمیکنه ازجانب شوهرش دیده نشده یادربیان احساساتش مشکل بوده؟یاتوی خونه جدید که ظاهراهیچ زنی نیست فکرمیکنه به جای خانواده خودش یامادرشوهروخواهرشوهرنیازب ه یک حامی داره؟یا اینکه بار اول که خواسته غذابرای کسی غیرازشوهرش درست کنه بایک "چرا"مواجه شده چرابایدغذاببرم واسه کسی که شوهرم نیست؟آیادست به توجیه واسه کمک زده؟اینکه من بایدکسی رودوس داشته باشم تابتونم بهش غذابدم وکمکش کنم؟اونوقت برچه مبنایی دوست داشته باشم؟چون مث خودمه روپای خودش وایساده،حسابداره یه خوبیهایی داره که شوهرخودم نداره که علاوه برشوهرم میتونم واسه اونم غذا ببرم؟آیاتکرارهر روزه این کمک باعث ایجاداین حس سردرگمی شده؟هنوزنمیدونیم چراخواهرشوهرومادرشوهر دراین خونه غایبند آیا فقط مادر داشته وازدست رفته واین اول یک حس ترحم وکمک به برادرشوهربوده که به وجودشون نیاز داشته . یا اتفاقای دیگه افتاده که اونا نیستن؟...................................... .................................................. .................................................. .................................................. ....................................برادرشو هربقال سرکوچه نیست یه آدم نیست که هر روزاونو باکت وکراوات وبوی عطر دیدباکلی تعارفات؟جزئی ازخانوادشه که اونوبا لباس راحتی میبینه با کم ترین تعارفات.البته طبیعی یه جاهایی نرمخوترازشوهرش باشه چون دغدغه ونگرانی ها وتعهدات شوهرشو نداره سعی میکنه برادرشوهری مهربان ودلسوزباشه،اینم میتونه درایجاد مقایسه موثر بوده باشد.یه دختر۱۴ساله نیست یه همسرباشعوروانسان وآگاهه که سعی درشناخت صحیح احساسات خودش و وفاداری به شوهرش داره به همین خاطر به این سایت پناه آورده.من خودم رومیگم نمیتونم ادعاکنم راهکارهای کلی وموقت من کلیدحل مشکلشه واونم بواسطه اعتمادبه من حرفای منو باخوداجباری وتلقین به عنوان دلیل اصلی،به خودش بقبولاند.هرچندامیدوارم مساله این خواهرعزیز با"اصل عدم مقایسه شوهربادیگران "کلا حل بشود








علاقه مندی ها (Bookmarks)