دوست عزیز سلام
توی دنیای به این بزرگی که بدون اینترنت نمیشه زندگی کرد شما توی یه شبکه اجتماعی باشی یا نباشی چندان به حال این دنیا فرقی نمیکنه چون با سرعت پیشرفت ها حاصل میشه از این گذشته اگه قراره کسی پشت سرت حرف بزنه جاش همونجاس یعنی پشت سر
خواهر خوبم دنیا عوض شده گیرم که اون اقا با شما حرف زد یا شماره داره با یه گل بهار نمیشه چند تا برخورد سرد شما و عدم پاسخ به تماسهای ایشون میتونه مشکل رو حل کنه بقیه رو بسپارید به گذشت زمان که حلال همه مشکلاته
بی خودی برای خودت تصور و خیال نساز میدونم خانوم ها به اینجور مسائل خیلی مقید هستن ولی از دیدگاه من که یه مرد هستم اتفاقی نیفتاده و همش برمیگرده به وسواس فکری شما که اگه ادامه بدی میشه بیماری
بشین با خودت تا اخرش رو مرور کن اونم با بدترین حالت و شرایط مثلا قرار گذاشتین و شما رو گرفتن و الان توی دادگاه نشستی و غیره همین ها رو با خودت مرور کن یعی بدترین حالت ها
حالا چشمات رو باز کن ببین کجای ماجرا قرار گرفتی و چه اتفاقاتی که فکر میکردی نیفتاده و نمیفته
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)