مرسی صبا جان. نه عزیزم واسه چی ناراحت شم؟ من اومدم اینجا که مشکلم برطرف بشه نه اینکه ناراحت بشمحرفهات رو همه اشو قبول دارم و میخوام سعی امو بکنم از این شخصیت وابسته و مهرطلب رها شم.
- - - Updated - - -
راهنمایی همه دوستان رو با جون و دل میپذیرم
تشکرشده 287 در 48 پست
مرسی صبا جان. نه عزیزم واسه چی ناراحت شم؟ من اومدم اینجا که مشکلم برطرف بشه نه اینکه ناراحت بشمحرفهات رو همه اشو قبول دارم و میخوام سعی امو بکنم از این شخصیت وابسته و مهرطلب رها شم.
- - - Updated - - -
راهنمایی همه دوستان رو با جون و دل میپذیرم
ویرایش توسط ستاره تنها : دوشنبه 24 تیر 92 در ساعت 14:02
نازنین آریایی (سه شنبه 25 تیر 92), شیدا. (دوشنبه 24 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)