سلام
ظاهرا با توجه به تجربیات دوستی دختر و پسر ،بشه چیزی شبیه این قانون نوشت كه :
هر وقت می خواهید وارد یك رابطه دوستی دختر و پسری بر اساس احساس بشوید كه در آن تعهد ازدواج وجود ندارد(لیكن وعده و وعید ازدواج تا دلت بخواهد ، وجود دارد)، پیشاپیش خود را برای ضربه احساسی ناشی از آن آماده كیند.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)