تشکرشده 2 در 2 پست
تشکرشده 259 در 109 پست
دوست عزیز اگه ریتالین رو هر 11 ساعت یکبار استفاده کنی دیگه به خواب نیازی نداریوتو دانشگاه تهران این امر عادیه.
فقط یه سوال:واقعا هدفت چیه؟میخوای شرایط رو بهتر کنی یا بدتر؟اینجور که به نظر میاد تو زیاد هم از این شرایط بدت نمیاد.امیر جان تو دانشگاه تهران این امر عادیه.تو قیافت رو از دست دادی؟اینطور فکر میکنی؟
تو دوران ابتدایی یه دوستی داشتم.این مین تو دستش منفجر شده بود و یه چشم و بیشتر صورتش رو از دست داده بود.هر دو دستش رو تا آرنج از دست داده بود.آرنج هاش رو بهم میچشبوند و مینوشت.درسش از من بهتر بود(البته اون موقع خیلی وقته ازش خبر ندارم)یادمه فوتبالش فوق العاده بود.
خلاصه سرتو درد نیارم.زندگی میکرد.زندگی.نه مثل خیلی از ماها زنده گی
***
حالا مشکل تو اینقدر هم جدی نیست.فقط یه تصمیم میخواد.مرد باش و بگو هستم.
amirshop (سه شنبه 25 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)