به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آبان 92 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1392-4-21
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    32
    سطح
    1
    Points: 32, Level: 1
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    6

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کلا دوستان شما یک نفر با این همه اشتباه دیده بودین ؟
    رشته اشتباه
    کار اشتباه
    مصرف قرص
    کلا زندگیم اشتباه به چی دل خوش کنم اخه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط saman sanaye نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز.د.ست من اینجا کسی منو نمشناسه.منم ریتالین خوردم.مودافینیل خوردم.(اثرات دوست ناباب دانشجویی) حتی حدود یکسال ترامادول اونم روزی یک ورق مصرف کردمم(البته این حرف ماله حدودا 3سال پیشه).یک روز دلم ازخودم گرفت.
    دیدم از خودم راضی نیستم.میدونی مردا چطورین؟باید تو یه چیزی ادعا داشته باشن مثلا تو درس یا تو پول یا... که احساس کنن تو این یک مورد از بقیه بهترن.
    خلاصه بگم.من رفتم ورزش.ترامادول رو هم با هزار دردسر گذاشتم زمین.لرزش دست که یه گوشه از اونه.بازم میگم بر رفیق بد لعنت.
    دوست عزیز زیبایی صورتت خیلی راحت خوب میشه.من نمیخوام بگم برو روانشناس.یک تصمیم بگیر که میخوای بهتر زندگی کنی.برو بدنسازی و هیکلت رو درست کن.(ورزش هم بکن.حدالمقدور رزمی که به اعصاب هم خیلی خوبه).اگه بدنت درست باشه و سالم.مطمئنم احساس سرزندگی میکنی.از روی تجربه میگم.امتحان کن.

    - - - Updated - - -

    سلام دوست عزیز.د.ست من اینجا کسی منو نمشناسه.منم ریتالین خوردم.مودافینیل خوردم.(اثرات دوست ناباب دانشجویی) حتی حدود یکسال ترامادول اونم روزی یک ورق مصرف کردمم(البته این حرف ماله حدودا 3سال پیشه).یک روز دلم ازخودم گرفت.
    دیدم از خودم راضی نیستم.میدونی مردا چطورین؟باید تو یه چیزی ادعا داشته باشن مثلا تو درس یا تو پول یا... که احساس کنن تو این یک مورد از بقیه بهترن.
    خلاصه بگم.من رفتم ورزش.ترامادول رو هم با هزار دردسر گذاشتم زمین.لرزش دست که یه گوشه از اونه.بازم میگم بر رفیق بد لعنت.
    دوست عزیز زیبایی صورتت خیلی راحت خوب میشه.من نمیخوام بگم برو روانشناس.یک تصمیم بگیر که میخوای بهتر زندگی کنی.برو بدنسازی و هیکلت رو درست کن.(ورزش هم بکن.حدالمقدور رزمی که به اعصاب هم خیلی خوبه).اگه بدنت درست باشه و سالم.مطمئنم احساس سرزندگی میکنی.از روی تجربه میگم.امتحان کن.
    دوست عزیز من 3 هفته نخوابیدم . فکر نکنم شما این کار رو کرده باشین کلا صورتم داغون شد
    640 ساعت بیداری

  2. #2
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 مرداد 92 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-3-06
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 259 در 109 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amirshop نمایش پست ها
    ک
    دوست عزیز من 3 هفته نخوابیدم . فکر نکنم شما این کار رو کرده باشین کلا صورتم داغون شد
    640 ساعت بیداری
    دوست عزیز اگه ریتالین رو هر 11 ساعت یکبار استفاده کنی دیگه به خواب نیازی نداریوتو دانشگاه تهران این امر عادیه.
    فقط یه سوال:واقعا هدفت چیه؟میخوای شرایط رو بهتر کنی یا بدتر؟اینجور که به نظر میاد تو زیاد هم از این شرایط بدت نمیاد.امیر جان تو دانشگاه تهران این امر عادیه.تو قیافت رو از دست دادی؟اینطور فکر میکنی؟
    تو دوران ابتدایی یه دوستی داشتم.این مین تو دستش منفجر شده بود و یه چشم و بیشتر صورتش رو از دست داده بود.هر دو دستش رو تا آرنج از دست داده بود.آرنج هاش رو بهم میچشبوند و مینوشت.درسش از من بهتر بود(البته اون موقع خیلی وقته ازش خبر ندارم)یادمه فوتبالش فوق العاده بود.
    خلاصه سرتو درد نیارم.زندگی میکرد.زندگی.نه مثل خیلی از ماها زنده گی
    ***
    حالا مشکل تو اینقدر هم جدی نیست.فقط یه تصمیم میخواد.مرد باش و بگو هستم.

  3. کاربر روبرو از پست مفید saman sanaye تشکرکرده است .

    amirshop (سه شنبه 25 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.